Letna sezona 2024 – pravočasno pripravite svoj gostinski lokal na sezono

Picture of Žan Anđić
Žan Anđić

Web developer

Podijelite na društvenim mrežama:

Ljetna Sezona Ugostiteljski Objekt 1200x780

Letna sezona 2024 – pravočasno pripravite svoj gostinski lokal na sezono


V upanju, da se bo najzahtevnejši čas za delovanje gostinskih lokalov kmalu končal in da se bomo vrnili k življenjskemu stilu pred covidom, pripravite svoje gostinske lokale na novo poletno sezono. Lepo vreme prinaša več pozitivne energije in nove goste, ki jim je treba dati dovolj tehtne razloge, da se vrnejo v vašo restavracijo, bar ali drug gostinski objekt. Novi potencialni gostje bodo kmalu veliko več časa preživeli zunaj na sprehodih po mestu, druženju z družino in prijatelji. Zelo verjetno bosta nekje popila kavo ali šla na kosilo ali večerjo. Ste posodobili svoj jedilnik? Je vaša terasa pripravljena za uporabo? Katere trende za leto 2024 je treba uveljaviti? Tukaj je nekaj idej, kako svojo restavracijo pripraviti na poletno sezono.

Čiščenje gostinskega objekta je na prvem mestu

Čistoča in vzdrževanje higiene vsakega gostinskega lokala se razume in pričakuje. Čist in razkužen objekt je ena najpomembnejših prioritet gostov pri uživanju hrane in pijače zunaj. Pandemija je vplivala na marsikaj, tudi na zavest gostov. Measure Protocol ugotavlja, da jih 86 % želi vidne dokaze o čistoči, ker se tako počutijo varne. Kako pomembno je to postalo v času pandemije, pove dejstvo, da številne restavracije na družbenih omrežjih izvajajo akcije, v katerih prikazujejo, kako čistijo objekte. Če je bil vaš objekt dlje časa zaprt, sta čiščenje in razkuževanje pred ponovnim odprtjem še kako pomembna.

Urejanje vrta gostinskega objekta

Restavracije in drugi gostinski lokali zaradi vrtov in teras beležijo rast prihodkov v toplejših mesecih, višek poslovanja pa je poleti. Vucurevich Simons Advisory Group, vodilni na področju mednarodnega svetovanja v gostinstvu in gostinstvu, je predstavil podatek, da terasa v povprečju poveča bruto dobiček do 65 %. Gostje radi obedujejo na prostem, zaradi trenutne zdravstvene situacije pa je to še toliko bolj privlačno, saj se v takem okolju počutijo bolj varne. Pri urejanju zunanje terase bodite pozorni na naslednje:

  • Maksimalno izkoristite ves razpoložljivi prostor. Mize razporedite tako, da boste imeli čim več sedežev, vendar pazite, da prostor ne bo prenatrpan in da bo udoben
  • Zagotovite senco. V kolikor ne morete zagotoviti naravne sence, poiščite primerne markize, senčnike ali baldahine.
  • Pripravite kotiček za otroke. Družinske restavracije so danes zelo priljubljene. Otroški kotiček naj bo predvsem varen, nato pa tudi domiseln, da pritegne čim več staršev.
  • Poskrbite za ustrezno osvetlitev. Za prijetno večerno vzdušje na vrtu skrbi pravilno urejena razsvetljava, ki ni ne premočna ne prešibka.
  • Poiščite rešitev za žuželke. Med večerjo lahko velike težave delajo komarji, muhe in druge žuželke. Obrnite se na strokovnjake, ki bodo zagotovo našli rešitev, ki jih lahko zmanjša. Uporabite lahko tudi naravne alternativne rešitve. Rastline, kot so sivka, ognjič, rožmarin in žametnica, so odlična dekoracija, a tudi zaveznice v boju z njimi.
Oglejte si nekaj primerov lepih teras, morda dobite idejo.

Preskrbite dodatno osebje za sezono

Lastniki gostinskih obratov, ki se s tem poslom ukvarjajo že vrsto let, vedo, kako pomembno je v poletni sezoni poskrbeti za dodatno osebje, da svojim gostom zagotovimo najboljšo možno storitev.

Ker poleti začnejo popuščati omejitve, povezane s pandemijo, v gostinskih objektih, število gostov pa se praviloma povečuje, je potrebno dobro organizirati ekipo in jo po potrebi okrepiti.

Ko načrtujete vnaprej, boste imeli dovolj časa, da vključite nove zaposlene, jih seznanite s svojim objektom in jih ustrezno usposobite pred sezono.

Vsak član osebja v objektu je enako pomemben za uspešno sezono.

Osvežite jedilnik s sezonsko ponudbo

Posodobitev jedilnika je nujna za pripravo poletne sezone.

Preference vaših gostov se spremenijo in meni bi moral slediti temu.

V vročih sončnih dneh bodo vaši gostje želeli naročiti svežo in lahko hrano, ne pa toplih in izdatnih jedi, ki ste jih stregli to zimo.

Ustvarite poseben poletni jedilnik, tako da vključite živila, kot so sezonsko sadje in zelenjava ter zelišča.

Okusne sezonske solate in hladne juhe so pogosto nadomestek visokokaloričnih obrokov. To je idealna priložnost za vašo ustanovo, da sodeluje z lokalnimi dobavitelji in vključi njihove izdelke v svojo ponudbo. V meniju naj bodo poudarjene lokalne sestavine.
Današnji potrošniki bolj kot kadar koli prej skrbijo za preglednost hrane.

Naša raziskava trendov v restavracijah v letu 2021 je pokazala, da gostje iščejo več zdravih domačih jedi.
Razmislite o dodajanju sestavin za krepitev imunskega sistema v svojo prehrano, kot so ingver, kurkuma ali chia semena.

Vključite več zdravih variant brezglutenskih obrokov, ponudite razstrupljevalne sokove ali bolj zdrave variante sladic. Skrb za zdravje in vnos kalorij je značilna za vse več gostov.

Medtem ko se pričakuje, da se bo restavracija v hiši povečala, bosta hrana za s seboj in dostava še naprej priljubljeni pri potrošnikih.

Ne glede na to, ali je zimska ali poletna sezona, čas, potreben za dostavo, igra pomembno vlogo pri zadovoljstvu potrošnika.

Marketing 

Urejen vrt, poletni koktajli ali dnevna ponudba bodo še toliko bolj vplivali na prihod novih gostov, če jih boste o tem obvestili.

Začnite s pregledom strategije trženja družbenih medijev vaše restavracije.

Vzemite si čas za fotografiranje novih jedi, pijač in okraskov, da posodobite svoje spletno mesto in družbena omrežja.

Mobilno naročanje v gostinstvu

Cilj vsakega lastnika ali vodje restavracije je v času "Rush time" gostiti čim več obiskovalcev in v teh nekaj urah čim večkrat obrniti promet okoli mize.

Kako to doseči, da gostje ne bodo dobili vtisa, da hitijo, da bi nekdo drug zasedel njihovo mesto?

Mobilno naročanje skrbi za hitrejše obračanje miz in lažjo postrežbo gostov v gostinskem lokalu.

V tem kratkem nekajurnem intervalu je mogoče vplivati ​​na povečanje fluktuacije in produktivnosti osebja, tako da se pospeši čas od trenutka odtipkanja naročila do postavitve hrane na mizo za goste.
S hitro in učinkovito kuhinjo je treba zmanjšati hojo natakarja pri doseganju blagajne, vnosu naročil in prenašanju blokov v kuhinjo.

Ne glede na to, ali nameravate svojo restavracijo razširiti s teraso ali vrtom, tipkanje naročil za mizo pomaga vašim natakarjem pri boljši komunikaciji s kolegi iz kuhinje in bara.

Z uvedbo mobilne tehnologije se je čas, ki ga porabijo natakarji za premikanje od mize do šanka ali kuhinje, maksimalno zmanjšal.
Kako deluje mobilno naročanje s podjetjem POS Sector, ki ga je več kot 4000 uporabnikov ocenilo za najboljšega?

V baru/kuhinji je nameščen tiskalnik ali monitor, kjer se natakarjeva naročila, ki jih ustvari na tablici/pametnem telefonu, natisnejo v trenutku, ko gostje naročijo
Natakar s tablico ali pametnim telefonom, na katerem je nameščena mobilna aplikacija za naročanje, sprejme naročilo gostov za mizo, ki ga na zagotovljeno napravo (tiskalnik ali monitor) takoj posreduje v točilni pult ali kuhinjo.
Že sekunda je dovolj, da se naročilo, ki ga vtipka natakar, prenese prek Wi-Fi omrežja in natisne za šankom ali v kuhinji.
Osebje naročilo takoj prevzame in začne s pripravo
Ko je naročilo pripravljeno, se odloži na natakarjev pladenj ali za to določeno mesto v kuhinji ali točilnem pultu
Za dodatno povečanje hitrosti strežbe lahko bar ali kuhinja natakarju pošljeta obvestilo, da je naročilo pripravljeno. Obvestilo se pošlje prek monitorja, kjer se sprejemajo naročila. O shranjenem naročilu natakar prejme zvočni in svetlobni signal na svoji naročevalski napravi
Preizkusite POS Sector in nam sporočite svoje vtise. En mesec lahko brezplačno izdajate račune in delate z davčno blagajno.

Storitev namestitve programa in nastavitve fiskalizacije je brezplačna, kar pomeni, da delate brez stroškov za program in fiskalizacijo.

Za dodatne informacije nas pokličite vsak dan 0-24 na 031 356645

ali izpolnite spodnji obrazec in kontaktirali vas bomo v najkrajšem možnem času.

Podijelite na društvenim mrežama:

Pročitajte povezane članke

Kako tehnologija transformira maloprodajo in gostinstvo v 2024. V zadnjih nekaj letih so se tehnološke...

1. siječnja 2023. Republika Hrvatska će postati  20. država članica Europske unije u kojoj će...

Med prvimi izvedite koristne informacije o gostinstvu in ugodnostmi, ki jih nudimo.

Iz prve roke vemo, kaj potrebujete za izboljšanje svojega poslovanja.

Več kot 4000 uporabnikov. Prvi mesec brezplačno.

Začnite brezplačno. Brez pogodbenih obveznosti. Nehajte uporabljati, ko želite.

Slovenia

Slovenija

Bih Flag

BiH

Serbia

Srbija

Montenegro

Crna Gora

Eng Flag

English

Prijavite se na našu newsletter listu kako bi pregledati naše predhodne i prvi saznali termine održavanja budućih webinara!

Nakon što unesete ispravnu e-mail adresu bit ćete u mogućnosti pogledati dosadašnje webinare.