Prenosne davčne blagajne na pametnih telefonih in tablicah Pos Sector

Prenosne Blagajne, s katero vsakodnevno posluje več kot 3800 uporabnikov.

Preizkusite POS Sector brezplačno! Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!
Prenosne davčne blagajne na pametnih telefonih in tablicah Pos Sector
Premakni dol

Optimalna rešitev za mobilno prodajo, na odprtem in delo na terenu.

Vsak pametni telefon ali tablica se lahko pretvori v mini prenosno davčno blagajno s pomočjo posebej razvite aplikacije za mobilne naprave. Vse kar potrebujete za delo s POS Sector je:

  • mobilna naprava (pametni telefon, tablica)
  • mobilna aplikacija
  • internetna povezava
  • tiskalnik

prenosne-davcne-blagajne-google-play

 

Prenosna davčna blagajna POS Sector je zelo priljubljen zaradi svoje ekstremne praktičnosti pri zbiranju izdelkov in storitev:

  • Stroški storitev v lokalih/salonih (frizer, kozmetični salon, cvetličarna, zlatarna, tolmač ..)
  • Prodaja na stojnicah, tržnicah, ladjah
  • Prodaja od vrat do vrat (prodajalci, prodajalci na plaži ali na koncertih)
  • Prodaja v potujočih trgovinah (prodaja rib, mobilni catering)
  • Najem opreme, kot so kolesa, skuterji, stoli in podobne dejavnosti
  • Prodaja avtobusnih kart ali kart za izlete, storitve turističnih vodičev
  • Intervencije na terenu (zdravniki, veterinarji, dimnikarji,…)
  • Stroški za taxi storitve

V vsakem trenutku so mi nudili odlično podporo.

woman

Moja izkušnje s POS Sector blagajno so več kot zelo dobre – naravnost odlična rešitev za vse moje probleme. Veliko mi pomeni podpora ljudi iz POS Sectorja, ki so mi v vsakem trenutku nudili potrebno pomoč in podporo. Na zelo enostaven način smo rešili probleme in zagotovili nemoteno delovanje blagajne. Z velikim veseljem in čisto vestjo vsem priporočam POS Sector blagajno oziroma program, ki je resnično veliko pripomogel k našemu uspešnemu poslovanju.

Laura Baraga – Konoba Nono

V ponudbi imamo tudi ugoden paket za mobilno davčno blagajno.

Prenosna davčna blagajna POS Sector je namenjena za vodenje vseh vrst storitvenih dejavnosti in trgovine (gostinski lokali, frizerski saloni, pekarne, slaščičarne, mesnice, kioski…). Za tista podjetja, ki poslujejo z gotovino.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,90 19,90 EUR mesečno
1 licenca
Akcija
45% popusta za Android blagajno za prvih 100 prijavljenih
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Zakaj izbrati ravno našo POS Sector davčno blagajno?

Našteli bomo le nekaj razlogov, ki so jih izpostavile naše zadovoljne stranke:

- ni potrebe kupovati nove, drage opreme, lahko uporabite opremo, ki jo že imate
- prenosna blagajna POS Sector se lahko uporablja v naslednjih operacijskih sistemih: Windows, Android, iOS in Linux, zato imate veliko možnosti pri izbiri naprave za namestitev
- namestitev je hitra in brezplačna
- POS Sector ekipa vam nudi svoje spletno podporo 24 ur na dan
- vse posodobitve aplikacije in nove različice se posodabljajo samodejno in popolnoma brezplačno
- vse spremembe blagajne povezane s spremembo zakonskih predpisov so brezplačne in za to poskrbimo mi!

Zakaj izbrati ravno našo POS Sector davčno blagajno?
tablet jedilnik silvana

Odkar lahko naši gostje s pomočjo POS Sector tabličnega menija naročajo hrano in prikličejo natakarja, je proces naročevanja pri nas povprečno za 7 minut hitrejši, kar nam je omogočilo, da se pri nas lahko zamenja večje število gostov in s tem imamo tudi boljše rezultate. Ker je prikaz menija preglednejši in bolj atraktiven, je tudi samih naročil količinsko več.

Pa še gostje so navdušeni nad novo, modernejšo in hitrejšo storitvijo.

Silvana Stojković – Tri dame

Glavne prednosti prenosne blagajne POS Sector so:

=> enostavna in hitra namestitev
=> delo z večino prenosnih tiskalnikov (USB / Bluetooth)
=> preprosto izdajanje računov
=> fiskalizacija računa
=> samodejno fiskalizacija nefiskaliziranih računov
=> hitro spreminjanje cen artiklov
=> enostavno dodajanje novih artiklov, glavne skupine in podskupine
=> pregled računov
=> ponatis računov
=> izdaja računov za različne načine plačila
=> storno računa
=> sprememba načina plačila računa
=> delitev računa
=> pregled skladiščenja po različnih kriterijih
=> popravki zalog
=> analiza prometa po različnih kriterijih
=>evidenca presežek ali primanjkljaj blaga
=> pregled vrednosti zalog na določen datum
=> poročila o pregledu za poseben datum ali želeno obdobje
=> možnost dela v več jezikih

Glavne prednosti prenosne blagajne POS Sector so:

Najbolj pogosta vprašanja:

  • Program se uporablja tudi v drugih dejavnostih, tako storitvenih kot v trgovini. V verziji za trgovine je dodatna možnost hitrega iskanja artikla po nazivu, šifri ali uporaba čitalca črtne kode.

  • Da, vse kar uporabljate sedaj boste lahko uporabljali še naprej (če so bile naprave kupljene v zadnjih 7 letih). Za konkretne odgovore in ocene obstoječe opreme nas kontaktirajte na pos@possector.si

  • Ne, zakonske nadgradnje programa so brezplačne.

  • Kreativnost je več kot le to, da ste drugačni, težje pa je ponuditi preprost, logičen in lep dizajn.

    Lastnikom restavracij in barov, ki želijo uporabljati zaslon na dotik priporočamo, da si pogledajo našo davčno blagajno in jo  preizkusijo.

    Tudi če ne želite uporabljati zaslona na dotik, še vedno uporabljate POS Sector program (blagajne ). Dizajniran je tako, da se prilagodi vsakemu zaslonu  hardware-u, ki ga uporabljate.

    Dizajn POS Sectorja (davčne blagajne) je neverjetno enostaven.

     Je odlična izbira za bare in restavracije vseh velikosti, saj izboljšuje in pospešuje potek dela v gostinskem objektu.

    Seveda se to odraža v izboljšanju storitev in učinkovitosti zaposlenih. Zaradi enostavnosti naročil in izdajanja računov bo naš program všeč vašemu osebju. To je eden od razlogov, zakaj POS Sector izboljšuje potek dela, učinkovitost zaposlenih in pomaga povečati celoten dobiček. Poskusite POS Sector brezplačno!

     

  • Vlada je dokončno potrdila zakon o uvedbi davčnih blagajn

    Glede na to, da je Državni svet dne 17.7.2015 izglasoval veto na zakon o davčnem potrjevanju računov, ki prinaša obveznost davčnih blagajn, neposredno povezanih s finančno upravo, hkrati kazni za kupce, ki ne bodo hranili računov (40 EUR) do izhoda iz poslovnega prostora oziroma do poteka garancije, če gre za dela na domu, so poslanci nato dne 20.07.2015 v približno enourni seji o davčnih blagajnah glasovali ponovno in zakon dokončno potrdili.

    Uvedba davčne blagajne torej obvezuje vse, ki poslujete z gotovino in morate izdajati račune (računov). In to najkasneje 2. januarja 2016.

     

    Časovnica uvajanja davčnih blagajn

    • SEPTEMBER 2015 – Ponudniki storitev, razvijalci opreme in zavezanci od septembra naprej na testnem sistemu preverjajo ustreznost delovanja strojne in programske opreme za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • NOVEMBER  – Pridobitev brezplačnega namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne.
    • DECEMBER  – Neobvezna vključitev v sistem davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • 2. JANUAR 2016 – Obvezna uporaba sistema davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn

     

     

  • Kdo ne bo imel izdatkov?

    Po najnovejših ocenah ministrstva za finance bodo imeli zavezanci, ki za izdajanje računov že zdaj uporabljajo tako imenovane virtualne  davčne blagajne − torej elektronske naprave s programi, ki zagotavljajo sledi o posegih v podatke o prometu − ob uveljavitvi novega sistema od deset do 30 evrov stroškov.  zavezancu, ki bo moral kupiti opremo in poskrbeti za internetno povezavo z informacijskim sistemom finančne uprave, bodo znašali od nič do 300 evrov, so predvideli v ministrstvu za finance, minister Dušan Mramor pa zdaj govori o največ 400 evrih.

    finančni upravi, ki je pristojna za vsa pojasnila v povezavi z zakonom o davčnem potrjevanju računov, smo preverili, kateri zavezanci do 2. januarja torej ne bodo imeli prav nobenih izdatkov.

    Nobenih stroškov z uvedbo paket davčne blagajna ne bodo imeli tisti zavezanci, ki za račune zdaj uporabljajo paket računalniške registrske blagajne, odgovarjajo v generalnem finančnem uradu: »V to skupino spadajo vsi zavezanci, ki trenutno izdaji računov že uporabljajo osebne računalnike, blagajne POS, tablične računalnike, prenosne računalnike ali pametne telefone z možnostjo dostopa do interneta poslovni storitve davčne blagajna  − to velja tako za velike trgovske centre kot za male poslovne enote z eno računalniško registrsko blagajno – poslovni .« Ti zavezanci podjetja, poudarjajo, morajo programe za blagajniško poslovanje podjetja nadgraditi s »funkcionalnostjo računi podjetja izmenjave podatkov s Fursom – paket blagajne«.

    Če jim nadgradnje ne bo treba plačati …

    Tu se torej le pojavi »če«, kajti takšna nadgradnja ne bo nujno brezplačna, ugotavljajo v finančni upravi: »Če vzdrževalne pogodbe vključujejo  dopolnitve programa zaradi prilagoditve zakonskim spremembam, dopolnitev davčne blagajniškega programa ne povzroča dodatnih stroškov spletne davčne blagajna.« Zasebni trgovec in predsednik združenja malih trgovcev, gospodarski zbornici Jože Vencelj iz lastnih izkušenj pravi, da bo dopolnitve podjetja blagajniškega programa treba doplačati davčne blagajna: »Imamo pogodbe z računalniškim podjetjem, ne bodo pa brezplačno namestili dodatnih programov, tudi vse priredbe moramo vedno plačati spletne.«

    Pri dveh družbah, ki sta že napovedali, da bosta na slovenskem trgu uporabnikom elektronskih naprav za izdajanje računov ponujali storitve  blagajne, smo preverili, katero opremo oziroma storitve bodo morale dokupiti njihove stranke, ki račune že zdaj izdajajo z elektronskimi napravami poslovni . »Poleg povezljivosti s strežniki finančne uprave, tako da se bo naša spletne znala povezati in pridobiti ustrezen ključ, ki se bo izpisal na izdanem računu, dodatnih posebnosti načeloma ne bo poslovni storitve davčne blagajna. Račun, ki ga bo dobil kupec, bo sicer moral vsebovati nekaj dodatnih podatkov, vendar dodatni elementi z vidika uporabne vrednosti niso potrebni,« nam v imenu družbe Simobil sporoča Rok Zagruševec iz službe za stike z javnostjo.

    Ponudniki storitve so pripravljeni

    Uporabnik njihove ali katere koli  blagajne bo pač moral poskrbeti za povezavo na internet: »paket pogoji se bo nato sama povezala s strežniki finančne uprave, kar bo potekalo v ozadju programske rešitve, česar uporabnik blagajne sploh ne bo zaznal.«

    Podobna pojasnila o dopolnitvah sedanjih programov za blagajniško poslovanje nam sporoča Nataša Osolnik iz službe za odnose z javnostjo družbi Telekom: »Blagajniškim rešitvam bomo od 2. januarja 2016 dodali tako imenovani davčni modul, ki bo omogočal, da bo vsaka transakcija oziroma račun ob plačilu z gotovino ali plačilnimi karticami pred formalno izdajo kupcu poslan v podatkovni center finančne uprave blagajna. Tam bo dobil enolično oznako računa, ki bo izpisana na računi pogoji paket.« Poleg internetne povezave in davčnega modula si bo moral torej uporabnik Mobilne ali katere koli druge blagajne priskrbeti digitalni certifikat podjetja  blagajna, s katerim se bo prodajno mesto predstavilo informacijskemu sistemu finančne uprave.

    Digitalna potrdila bodo brezplačna

    Za digitalno potrdilo z blagajne, ki ga bo moralo imeti vsako prodajno mesto, bo po pojasnilih finančne uprave poskrbela država in bodo za zavezance brezplačna. Tako določa tudi zakon o davčnem potrjevanju računov: »Zavezanec mora izvajanju postopka potrjevanja računov uporabljati namensko digitalno potrdilo, ki ga ministrstvo za javno upravo izda zavezancu brezplačno.

  • Tudi če nimate nobenih izkušenj z registrskimi blagajnami ali POS programom, ga boste z lahkoto uporabljali in to takoj!

    POS Sector za bare in restavracije je pos – registrska blagajna, ki je bil primarno namenjen gostinskim objektom, da bi zadovoljil vse specifične zahteve tem vrstam storitev. Je zelo enostaven, zato se naši uporabniki z njim seznanijo brez težav in ga takoj začnejo uporabljati.

    Tudi če ste brez predhodnih izkušenj v vodenju inventure, bo delo s tem programom zelo enostavno. Ravno to je eden od razlogov, zakaj je POS Sector zelo privlačen za tiste, ki morda ravno odpirajo novo restavracijo, bar in se še ne znajdejo najbolje v gostinskem poslovanju.

    POS Sector  je dizajniral gostinec za gostince. Prav zaradi tega dejstva je naš pos registrska blagajna drugačen od ostalih podobnih programov.

    Naš POS – registrska blagajna ima mnogo lastnosti, možnosti in analiz, vendar nič manj več, kot je potrebno. Na ta način smo se izognili prenatrpanosti z informacijami in tako pos registrska blagajna daje čisto sliko poslovanja vaše restavracije, bara in poslovne rezultate.

    Čeprav je bil pos registrska blagajna prvotno narejen za restavracije in bare, se POS Sector uporablja v vseh prodajnih in storitvenih dejavnostih.

    Za zdaj je POS Sector dostopen v 16 različnih jezikih: angleški, nemški, portugalski, ruski, hebrejski, arabski, bosanski, hrvaški, srbski, makedonski, slovenski, češki, slovaški, danski, madžarski in albanski.

    Če želite uporabljati POS Sector v drugem jeziku, ki ni naveden zgoraj, nas kontaktirajte in z veseljem bomo program prevedli v vaš jezik.

     

Za vsa vprašanja smo vam na voljo.

POS Sector Podpora 24/7
Pravijo, da angeli obstajajo…mi naše angele imenujemo POS Sector podpora.

Kontaktirate nas lahko na tel. št. +386 40 549 404, ali na e-mail naslov: pos@possector.si

Informeri poslovno svetovanje d.o.o.
Brodarjev trg 4

1000 Ljubljana