Postanite POS Sector partner

Izberite obliko partnerstva, ki najbolj odgovarja vaši dejavnosti in ciljem in usmerite vso energijo v uresničitev teh ciljev.

Postanite POS Sector partner

Najprej se vam zahvaljujemo za izkazan interes za sodelovanje.

Resnično smo zadovoljni in veseli zaradi izkazanega interesa in želimo, da se pridružite POS Sector skupnosti.

POS Sector v številkah

v 19 državah po svetu naši partneri distribuirajo POS Sector
3827 uporabnikov vsakodnevno uporablja POS Sector
6,5 milijonov računov letno izdajo uporabniki preko POS Sectorja

Predlagamo, da izberete obliko partnerstva, ki vam najbolj odgovarja

Partner program je namenjen podjetjem ali posameznikom, ki želijo prodajati in vzdrževati POS Sector in nuditi podporo in pomoč kupcem ter širiti mrežo uporabnikov POS Sectorja. S sodelovanjem si boste odprli vrata tudi za druge storitve.
Program za partnerje, ki želijo samo priporočati našo rešitev in je primeren za računovodje, svetovalce ali trgovce, ki želijo s sodelovanje pridobiti dodatne prihodke, ne želijo pa razen priporočanja in informiranja, dodatnih obveznosti napram kupcem.
Developer program je namenjen vsem, ki želijo povezati POS Sector z svojo obstoječo aplikacijo oz. rešitvijo preko POS Sector API-ja in s tem doseči še boljšo rešitev za svoje stranke ali priti do novih strank

Že ponujate podobno rešitev in želite prenesti svoje obstoječe stranke na POS Sector?

Kontaktirajte nas po telefonu na št. +386 40 549 404 ali s pomočjo kontakt formularja za nove partnerje in brez problema se bomo dogovorili za najboljšo rešitev za vse.

Že ponujate podobno rešitev in želite prenesti svoje obstoječe stranke na POS Sector?

Kaj lahko kot partner pričakujete od nas?

  • Stabilno delo programa

Nimamo prav nobenih pritožb na stabilnost in delo programa, za enostavnost  in funkcionalnost dela s programom pa smo prepričani, da trenutno na trgu ni programa, ki bi bili enostavnejši in funkcionalnejši. O tem pričajo številne izjave naših uporabnikov in njihova priporočila za uporabo programa.

  • Brezpogojno podporo

Če postanete naš partner lahko računate na brezpogojno podporo in pomoč ter razumevanje z naše strani glede vseh aspektov sodelovanja. Vedno bomo skupaj dogovarjali vse nove načrte in oblike za osvajanje tržišča, vse nove možnosti in funkcije programa in prilagoditve le tega za posamezne skupine uporabnikov, za katero smatrate, da je tržno zanimiva in jo je možno pridobiti.

  • Na svoj  denar ne boste nikdar čakali

Če se boste držali naše prakse , da mora biti stranka vedno več kot zadovoljna, si boste s prodajo davčne blagajne uporabniku odprli tudi tržišče za prodajo drugih rešitev in opreme  in to bo gotovo povečalo vaše prihodke in profit. Vse račune končnemu uporabniku boste izstavili vi, kar pomeni, da boste vi prejeli celoten denar in da na del svoje provizije ne boste čakali, saj bo celoten denar pri vas, še več tudi naš del zneska bo na vašem računu.

  • Partnerska podpora 24 ur na dan, 7 dni v tednu 

Od nas boste dobili tako marketinško, kot tudi prodajno podporo, kot tudi izobraževanje o obstoječi verziji programa , kot tudi vseh nadgradnjah. Dostopnost informacij kako najboljše realizirati fiskalizacijo – uvedbo davčnih blagajn ( sodelovali smo v različnih fiskalizacijah, do sedaj smo sodelovali v fiskalizacijah na Hrvaškem, v BiH, Črni gori in Srbiji), kar je, s tem se boste gotovo strinjali , velika referenca in izkušnje, ki bodo seveda dostopne tudi našim partnerjem in seveda predvsem končnim uporabnikom, ki bodo gotovo znali ceniti to. Omogočamo vam partnersko podporo na področju vseh tehničnih problemov v 24 ur na dan za nujne primere, za vsa druga standardna vprašanja pa je podpora na razpolago v sklopu delovnega časa.

  • Sistem, ki spremlja napake uporabnikov 

Velika prednost v podpori je ker razpolagamo s sistemom, ki spremlja napake uporabnike, tudi že prej kot uporabnik prepozna samo napako. Tako je uporabnik sam prijetno presenečen, ko mu lahko javimo, da določeno napako popravi oz. jo odpravimo sami. Ta način spremljanja napak se je izkazal za odličnega v uvajanju fiskalizacije, ker je lahko npr. uporabnik pozabil vnesti davčno številko kakšen drug podatek, ki se zahteva v skladu z zakonom in je bil na to pravočasno opozorjen in je bila napaka tako odpravljena.

V takem primeru nas sistem opozori na napako in mi lahko kontaktiramo uporabnika, da to napako odpravi. Ravno tako smo obveščeni, če ima kateri od uporabnikov probleme z opremo  in ga lahko tako obvestimo, da določena naprava ne deluje dobro in da jo je potrebno popraviti ali zamenjati. , da bi se preprerčile težave v delovanju sistema ali celo delovanje v nasprotju s predpisi.

Prijavite se za obliko partnerstva, ki vam najbolj odgovarja

Prvi korak, ki ga morate narediti je, da nam pošljete e-mail sporočilo, napišete katera oblika partnerstva vas zanima in na kratko predstavite sebe in svoje podjetje.

  • Napišite nekaj besed o sebi in o možnih načinih sodelovanja

Pogosta vprašanj novih partnerjev