Najem davčne blagajne

Preberite si, kaj vse je potrebno za izpolnitev vseh zakonsko določenih predpisov za uvedbo davčnih blagajn.

Z začetkom januarja 2016 boste zakonsko obvezni, da v svoj poslovni objekt namestite davčno blagajno. Če se boste odločili za najem davčne blagajne POS Sector, boste z njo gotovo zadovoljni, saj je program varen in enostaven za uporabo.

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!
Najem davčne blagajne
Premakni dol

Zakonska določitev zavezuje poslovne subjekte, da izdajajo gotovinske račune s pomočjo elektronske blagajne, ki je neposredno spletno povezana s Finančno upravo Republike Slovenije (FURS). Zavezanec torej potrebuje internetni dostop za povezavo blagajne z informacijskim sistemom davčnega organa in seveda program za prenos podatkov.

Vsakemu računu mora biti po predpisih, še preden se izda, dodeljena enkratna identifikacijska številka, ki dokazuje, da je račun ustrezno evidentiran na FURS. Račun, izdan z uporabo elektronske naprave, ki ni opremljen s to številko, ne bo veljaven.

Katere podatke bo moral vsebovati račun:

– čas izdaje računa (ure in minute)
– oznaka osebe, ki je izdala račun
– oznaka načina plačila
– enkratna identifikacijska številka računa, ki jo generira informacijski sistem FURS
– zaščitna številka izdajatelja računa (ob izdaji računa jo generira blagajna zavezanca, s privatnim ključem zavezanca na osnovi podatkov na izdanem računu)

Zakonska določitev zavezuje poslovne subjekte, da izdajajo gotovinske račune s pomočjo elektronske blagajne, ki je neposredno spletno povezana s Finančno upravo Republike Slovenije (FURS). Zavezanec torej potrebuje internetni dostop za povezavo blagajne z informacijskim sistemom davčnega organa in seveda program za prenos podatkov.

OPREMA, KI JO BOSTE POTREBOVALI:

- naprava (računalnik, pametni telefon, tablični računalnik)
- program/aplikacija
- internetna povezava
- tiskalnik

Ko govorimo o programski opremi, vam davčni organ omogoča najem davčne blagajne po vaši izbiri. Naše priporočilo je, da ob spremembi svojega načina dela z blagajno,  obenem tudi izboljšate svoje poslovanje. Poskrbite za pravo izbiro!

Na kaj morate biti pozorni:

Če o uvedbi davčnih blagajn še ne veste veliko, vam lahko povemo, da ima izbira in uporaba davčne blagajne pomembno vlogo. Preberite si nekaj pomembnih dejavnikov, na katere morate biti pozorni pri izbiri davčne blagajne za vaš poslovni objekt.

  • Zelo pomembno je, da davčno blagajno pred najemom ali nakupom lahko brezplačno preizkusite in testirate. Zato imajo davčne blagajne, ki ponujajo brezplačno demo različico prednost. Svetujemo vam, da preizkusite nekaj takih blagajn, saj se vam bo to obrestovala na dolgi rok.
  • Usposabljanje za delo v novem programu mora biti enostavno, tako da so v najkrajšem možnem času lastnik in delavci pripravljeni delati z novo davčno blagajno.
  • Sposobnost za delo na več lokacijah je prav tako pomemben dejavnik, če imate več poslovnih objektov, da lahko poslovanju sledite na enem mestu, če ima program to funkcijo.
  • Program mora imeti možnost enostavnega spreminjanja osnovnih stvari v programu, kot so cene, zaloge, imena artiklov, dodajanje novih artiklov in podobno.
  • Možnost dodajanja popustov na cene med promocijskimi aktivnostmi.
  • Usklajenost davčne blagajne z vašim računovodstvom (možnost prenosa podatkov v računovodstvo).
  • Ali program ponuja poseben program za vaše zveste stranke?
  • Spremljanje vnosa in iznosa blaga iz skladišča, sledenje zalog.
  • Sposobnost za delo v različnih operacijskih sistemih in napravah.
  • Ali obstajajo dodatni stroški za podporo, namestitev in prilagoditev programa in ali so nadgradnje in nove verzije brezplačne?

Najbolj pogosta vprašanja:

  • Da, način uporabe licence se lahko menja.

  • Vlada je potrdila predlog zakona, ki bo podlaga za uvedbo davčnih blagajn. Sistem naj bi uvedli 2. januarja 2016.

    Sistem bo po predlogu zaživel z 2. januarjem 2016. Predvideno je dveletno prehodno obdobje, torej do konca leta 2017, v katerem bodo lahko zavezanci račune izdajali prek vezane knjige računov in jih nato v 10-dnevnem roku potrjevali na Fursu.

    Prehodno obdobje od 1. decembra 2015 do 2. januarja 2016

    Uveljavitev zakona je predvidena naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS je obvezno od 2. januarja 2016 dalje. Samo izvajanje postopka v skladu s tem zakonom, bo mogoča že s 1. decembrom 2015. Z enomesečnim prehodnim obdobjem se želi zavezancem omogočiti lažji prehod na nov način izdajanja računov v skladu s tem zakonom.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 lahko spremljate na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

    *2014

  • Da, vse kar uporabljate sedaj boste lahko uporabljali še naprej (če so bile naprave kupljene v zadnjih 7 letih). Za konkretne odgovore in ocene obstoječe opreme nas kontaktirajte na pos@possector.si

  • V tem času imate na razpolago ogromno ponudbo davčnih blagajn, prepričani pa smo, da je POS Sector davčna blagajna najboljša izbira za vas zaradi širokega spektra možnosti, ki vam jih ponuja.

    Najbolj enostaven način za izbiro blagajne je, da napišete seznam prioritetnih zahtev, ki jih mora izpolnjevati. Ta seznam  bo precej olajšal izbiro. Za primer  ponujamo seznam potencialnih zahtev, da bi vam olajšali izbiro ustrezne blagajne:

    • imeti mora testno verzijo, s katero boste  še pred nakupom simulirali in preizkusili delovanje takšne pos
      registrska blagajna v vaši dejavnosti in preizkusili, kakšne možnosti vam ponuja
    • enostavnost priprave in uporabe blagajne s strani lastnika lokala in osebja
    • možnost izdelave in uporabe v različnih sektorjih oz. rajonih (npr. v gostinstvu – terasa, šank,kuhinja.. storitve)
    • možnost dela na več lokacijah (v primeru, da dejavnost izvajate na terenu na več lokacijah)
    • možnosti, ki jih ponuja davčna blagajna:
    1. v več različnih objektih,
    2. z različnimi strankami (VIP, zaposleni, kartice ugodnosti, kuponi….) ddv
    3. možnosti izvedbe posebnih akcij (kuponi, akcije, Happy hour.. storitve domov)
    • enostavnost sprememb osnovnih podatkov v blagajni (cene, zaloge blaga, imena artiklov oz. storitev, dodajanje novih artiklov – storitev in podobno)
    • možnost vnaprejšnjega definiranja cen za akcijo in avtomatsko aktivacijo teh cen na želeni datum, uro (periodično, npr. vsak petek od 09:00 do 12:00 popust na določen artikel/storitve)
    • kompatibilnost pos registrska blagajna oziroma tiskalnik z vašim računovodstvom in način izmenjave podatkov
    • možnost izdaje – omogočanja popustov za stalne stranke in izdelavo kartic zvestobe
    • možnost izdelave poročil v realnem času, z možnostjo poljubnega definiranja časovnih obdobij in lokacij ter drugih parametrov (promet po zaposlenih, najbolj prodajani artikli – storitve,…. blagajne)ddv
    • možnost izdelave poročil za več različnih lokacij – izpostav (tiskalnik)
    • možnost takojšnjega pregleda stanja zalog/skladišča na določeni datum
    • spremljanje in evidentiranje dobave in prodaje blaga in materiala
    • pomoč in podpora za uporabnike
    • cena podpore za uporabnike blagajne
    • morebitna doplačila, v primeru spremembe zakonske podzakonske regulative, nadgradnje programa
    • možnost  delovanja pos registrska blagajna na različnih operativnih sistemih (Windows, Android, Linux,….)
    • možnost  uporabe blagajne na različnih napravah (POS terminal, laptop, tablični računalnik, mobilni telefon, registrske oprema tiskalnik….) ddv

    Navedeni seznam zahtev naj vam bo v pomoč odločitvi za nakup pos registrska blagajna oziroma registrske oprema tiskalnik, da bo le ta najbolj prilagojen zahtevam vaše dejavnosti. Cena je sicer pomembna, vendar ne sme biti odločilen dejavnik izbiri, saj določene cenene rešitve dolgoročno povzročijo veliko dodatnih stroškov.

    Prepričani smo, da POS Sector davčna blagajna izpolnjuje prav vsako od zgoraj navedenih zahtev in to po najvišjih standardih, zato je POS Sector davčna blagajna za vas prav gotovo dobra izbira.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljajte na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

  • Načini, s katerimi lahko kupite program so preko kreditne kartice, PAY PAL in plačilo preko banke.

  • Vlada je dokončno potrdila zakon o uvedbi davčnih blagajn

    Glede na to, da je Državni svet dne 17.7.2015 izglasoval veto na zakon o davčnem potrjevanju računov, ki prinaša obveznost davčnih blagajn, neposredno povezanih s finančno upravo, hkrati kazni za kupce, ki ne bodo hranili računov (40 EUR) do izhoda iz poslovnega prostora oziroma do poteka garancije, če gre za dela na domu, so poslanci nato dne 20.07.2015 v približno enourni seji o davčnih blagajnah glasovali ponovno in zakon dokončno potrdili.

    Uvedba davčne blagajne torej obvezuje vse, ki poslujete z gotovino in morate izdajati račune (računov). In to najkasneje 2. januarja 2016.

     

    Časovnica uvajanja davčnih blagajn

    • SEPTEMBER 2015 – Ponudniki storitev, razvijalci opreme in zavezanci od septembra naprej na testnem sistemu preverjajo ustreznost delovanja strojne in programske opreme za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • NOVEMBER  – Pridobitev brezplačnega namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne.
    • DECEMBER  – Neobvezna vključitev v sistem davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • 2. JANUAR 2016 – Obvezna uporaba sistema davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn

     

     

Naj vam naštejemo le nekaj prednosti, ki jih najbolj pogosto izpostavijo tudi naše zadovoljne stranke:

- Brezplačno poskusno obdobje 30 dni! Polno različico POS Sector programa, z vsemi svojimi značilnostmi, si lahko namestite in uporabljate brezplačno 30 dni. V tem času se boste v celoti seznanili z vsemi funkcijami programske opreme in se prepričali o njeni preprostosti in funkcionalnosti. Če se boste odločili za najem davčne blagajne POS Sector bo namestitev popolnoma brezplačna.
- Če se boste odločili za najem programa POS Sector, boste lahko uporabljali že obstoječo opremo. Računalnik, prenosni računalnik, tablični računalnik, pametni telefon so naprave, ki bodo primerne za uspešno namestitev POS Sector davčne blagajne.
- Enostavnost usposabljanje za delo s programom.
- Izdajanje računov z davčno blagajno POS Sector je zelo preprosto. Lepa in funcionalna zasnova omogoča preprosto in enostavno uporabo.
- Stalna spletna podpora za stranke.
- Vse posodobitve aplikacije in nove različice se posodabljajo samodejno in popolnoma brezplačno.
- Vse spremembe programa povezane s spremembo zakonskih predpisov so brezplačne in za to poskrbimo mi!

Naj vam naštejemo le nekaj prednosti, ki jih najbolj pogosto izpostavijo tudi naše zadovoljne stranke:

Davčna blagajna POS Sector

Cene paketov:

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

tina

Po uporabi prejšnjega POS programa, ki je vseboval na tisoče nepotrebnih stvari, nam je POS Sector totalno poenostavil poslovanje. V vsakem trenutku dneva deluje hitro, enostavno in učinkovito, lahko sproti preverjamo potrošnjo artiklov in materiala, stanje zalog oz. skladišča, preverjamo ali je stanje blagajne v redu, ali so natakarji vsaki stranki izdali račun in ali je bil račun plačan.

Delo z normativi je zelo dobro urejeno in enostavno za uporabo, tako da se ne mučimo več z viški ali manjki sokov, ko se streže mešane pijače. V vseh pogledih nam je POS Sector zelo olajšal, poenostavil in izboljšal poslovanje z blagajno in artikli.

Tina Pučko – Caffe Bar Paviljonček

Za vsa vprašanja smo vam na voljo.