Ali imate na razpolago navodila za uporabo?
Kako uporabljati blagajno? http://possector.si/navodila-za-davcno-blagajno-POS-Sector
Kako uporabljati blagajno? http://possector.si/navodila-za-davcno-blagajno-POS-Sector
Nastavitev mreže za delovanje z več blagajnami je enostavna (omogoči se oddaljena povezava do strežnika SQL) in se preko konfiguratorja namesti povezava s POS Sectorjem.
Cilj vsakega gostinca je omogočiti sprejem čim večjega števila gostov v najbolj obiskanem terminu “Rush time” in zagotoviti čim hitrejšo izmenjavo zadovoljno postreženih gostov v tem času. Edino pravilno povečanje produktivnosti na katerega gostinec vpliva v tem časovnem obdobju, je racionalizacija časa od trenutka sprejema naročila, do postrežbe jedi in pijače na mizo gostov. Rešitev […]
Ena od najpomembnejših postavk v gostinstvu je natančna opredelitev normativov. Normativi so recept, po katerem pripravite neko hrano ali pijačo. Z natančno vnesenimi merami sestavin neke hrane ali pijače nadzorujemo svoje poslovanje preko porabe in trenutnega stanja v skladišču. Brez natančno vnesenih normativov ne moremo imeti točnih informacij o poslovanju, zato je to pogoj za […]
Cene, prikazane na spletu so cene za končnega uporabnika. Z nakupom trajne licence uporabniki plačajo za spletno podporo in zakonske nadgradnje za obdobje enega leta. Po enem letu ima naročnik možnost, da sklene pogodbo o vzdrževanju in podpori na klic. Spletna podpora je oddaljena podpora, fizična podpora pa se plača posebej in velja samo za […]
Gostje pogosto spreminjajo predlagane priloge iz menija in želijo posebno pripravo nekaterih jedi. Brez te možnosti v programu bi moral natakar vsakič hoditi v bar ali kuhinjo in pojasnjevati, kaj stranka želi. Za gostinca to pomeni nepotrebna izguba časa zaposlenih in nenazadnje dobička. Z možnostjo direktnega sporočila baru ali kuhinji o menjavi prilog ali načina […]
Ne! V kolikor se odločite za našo podporo ali najem POS Sectorja, niste dolžni podpisati dolgoročne pogodbe. Program se v tem primeru plača mesečno.
Za uporabnike, ki so naročeni na našo podporo, nudimo pomoč v vsakem trenutku. Za nujne primere smo vam na voljo 24 ur na teden, za vse ostale v delovnem času med 9:00 – 17:00 vsak delovni dan.
Ne, zakonske nadgradnje programa so brezplačne.
Načini, s katerimi lahko kupite program so preko kreditne kartice, PAY PAL in plačilo preko banke.
Cena intervencije je 20 EUR za vsako uro podpore, za manjše vrste nasvetov je podpora brezplačna.
Spletna namestitev programa je brezplačna. Artikli se vnašajo kasneje, ko je program že nameščen. Če želite, vam program pridemo namestiti tudi osebno, vendar se ta storitev plača, v dogovoru s stranko.
Da, način uporabe licence se lahko menja.
Da, vse kar uporabljate sedaj boste lahko uporabljali še naprej (če so bile naprave kupljene v zadnjih 7 letih). Za konkretne odgovore in ocene obstoječe opreme nas kontaktirajte na pos@possector.si
Enostavno izdajanje računov preko programske opreme povečuje hitrost storitve in izpolnjuje prepisane zakone. Na ta način se poveča hitrost storitve tudi do 50%. Investicija v opremo je enkratni strošek opreme. Prav tako je pomembno, da je usposabljanje osebja za novo programsko opremo enostavno, da ne bi po nepotrebnem zapravljali svojega časa. Nasvet: Vsak natakar ima […]