Eblagajna Pos Sector

Eblagajna, ki jih uporablja več kot 3800 uporabnikov

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!
Eblagajna Pos Sector
Premakni dol

Fiskalizirajte vaš poslovni objekt s pomočjo blagajne Pos Sector in izboljšajte vaše poslovanje.

Če morate zaradi nove zakonodaje davčnega potrjevanja računov kupiti nov program za vodenje poslovanja, potem izberite tistega, ki bo obenem tudi izboljšal vaše poslovanje.

Zakaj je eblagajna Pos Sector najboljša rešitev za vas?

Obstaja veliko razlogov zaradi katerih boste zadovoljni, da ste izbrali eblagajno Pos Sector za vodenje vašega poslovanja, naj vam jih le nekaj naštejemo:

  • lahko uporabljate svojo hardware opremo ali izberete tisto, ki vam najbolj odgovarja
  • hitro in enostavno izdajanje računov
  • možnost brezplačnega testiranja polne verzije našega programa 30 dni
  • enostavno delo s Pos Sector eblagajno
  • nadzor nad delom zaposlenih in nad vsemi poslovnimi operacijami
  • olajšajte si delo s slikovnim prikazom analize poslovanja

 

Hardware oprema za e-blagajno Pos Sector je vaš izbor

Za uspešno davčno potrjevanje računov boste potrebovali ustrezno strojno opremo, program za davčne blagajne, internetno povezavo in tiskalnik. Od načina poslovanja je odvisna tudi strojna oprema. Če vodite vrsto poslovanja na terenu in potrebujete mobilno blagajno boste program namestili na tablico oziroma pametni telefon, torej manjša prenosna naprava. V svojem lokalu, kjer imate stalen električni priključek pa boste program namestili na računalnik, prenosni računalnik (laptop) oziroma pa tablični računalnik.

Za izpis računov boste potrebovali tudi tiskalnik in sicer je to lahko pos tiskalnik na baterije oziroma standardni tiskalnik.

S pomočjo eblagajne Pos Sector lahko prihranite denar in svojo obstoječo opremo pretvorite v davčno blagajno.

Pos Sector lahko uporabljate na operacijskih sistemih Windows, Android.

Hardware oprema za e-blagajno Pos Sector je vaš izbor

Hitro in enostavno izdajanje računov!

Vsakodnevne operacije v poslovanju vam ne bi smele vzeti veliko časa.

Račun mora biti izdan v nekaj sekundah, z le nekaj kliki.

Z uporabo zaslona na dotik (touch screen) oziroma tablice se hitrost izdaje računa še poveča. Za delo z bliskovito hitrostjo potrebujete e- blagajno, ki je funkcionalna in obenem enostavnega dizajna.

 

Testirajte e-blagajno 30 dni brezplačno

Da bi vedeli, kakšen program odgovarja vašemu poslovanju, je potrebno proizvod testirati. Zato smo za naše potencialne stranke pripravili možnost testiranja polne verzije programa za e-blagajno in pregled njegovih funkcionalnosti.

Polna verzija programa je na voljo 30 dni popolnoma brezplačno in v tem času se lahko prepričate, če vam nudi vse kar potrebujete. Naše stranke so dejale, da je to dovolj časa za izobraževanje zaposlenih in da so se v tem času že vsi navadili na nov program.

Testirajte e-blagajno 30 dni brezplačno

Kontrola poslovnih operacij in zaposlenih

Eblagajna vam omogoča diskretno kontrolo dela vašega osebja. Pred uporabo se je potrebno v program logirati. Tako lahko spremljate vse korake vaših zaposlenih, prodajo, izdajanje računov, kar med drugim zmanjša tudi možnost kraj zaposlenih. Z analizo poslovanja po zaposlenih lahko povečate učinkovitost, saj imate možnost, da organizirate v izmene, ki bodo optimalne za vaše poslovanje.

Za spremljanje in merjenje uspešnosti vašega poslovanja so periodične  inventure su neizogibne. Omogočajo vam, da prepoznate potencialne težave in da v primeru negativnih sprememb reagirate pravočasno.

Izberite eblagajnu Pos Sector, ki vam omogoča hitro in enostavno spremljanje stanja in zaloge blaga in tako izboljšate poslovanje.

 

Kontrola poslovnih operacij in zaposlenih

Za vas smo pripravili naslednje pakete:

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

V ponudbi tudi ugoden najem Android davčne blagajne:

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,90 19,90 EUR mesečno
1 licenca
Akcija
45% popusta za Android blagajno za prvih 100 prijavljenih
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Pogosta vprašanja:

  • V tem času imate na razpolago ogromno ponudbo davčnih blagajn, prepričani pa smo, da je POS Sector davčna blagajna najboljša izbira za vas zaradi širokega spektra možnosti, ki vam jih ponuja.

    Najbolj enostaven način za izbiro blagajne je, da napišete seznam prioritetnih zahtev, ki jih mora izpolnjevati. Ta seznam  bo precej olajšal izbiro. Za primer  ponujamo seznam potencialnih zahtev, da bi vam olajšali izbiro ustrezne blagajne:

    • imeti mora testno verzijo, s katero boste  še pred nakupom simulirali in preizkusili delovanje takšne pos
      registrska blagajna v vaši dejavnosti in preizkusili, kakšne možnosti vam ponuja
    • enostavnost priprave in uporabe blagajne s strani lastnika lokala in osebja
    • možnost izdelave in uporabe v različnih sektorjih oz. rajonih (npr. v gostinstvu – terasa, šank,kuhinja.. storitve)
    • možnost dela na več lokacijah (v primeru, da dejavnost izvajate na terenu na več lokacijah)
    • možnosti, ki jih ponuja davčna blagajna:
    1. v več različnih objektih,
    2. z različnimi strankami (VIP, zaposleni, kartice ugodnosti, kuponi….) ddv
    3. možnosti izvedbe posebnih akcij (kuponi, akcije, Happy hour.. storitve domov)
    • enostavnost sprememb osnovnih podatkov v blagajni (cene, zaloge blaga, imena artiklov oz. storitev, dodajanje novih artiklov – storitev in podobno)
    • možnost vnaprejšnjega definiranja cen za akcijo in avtomatsko aktivacijo teh cen na želeni datum, uro (periodično, npr. vsak petek od 09:00 do 12:00 popust na določen artikel/storitve)
    • kompatibilnost pos registrska blagajna oziroma tiskalnik z vašim računovodstvom in način izmenjave podatkov
    • možnost izdaje – omogočanja popustov za stalne stranke in izdelavo kartic zvestobe
    • možnost izdelave poročil v realnem času, z možnostjo poljubnega definiranja časovnih obdobij in lokacij ter drugih parametrov (promet po zaposlenih, najbolj prodajani artikli – storitve,…. blagajne)ddv
    • možnost izdelave poročil za več različnih lokacij – izpostav (tiskalnik)
    • možnost takojšnjega pregleda stanja zalog/skladišča na določeni datum
    • spremljanje in evidentiranje dobave in prodaje blaga in materiala
    • pomoč in podpora za uporabnike
    • cena podpore za uporabnike blagajne
    • morebitna doplačila, v primeru spremembe zakonske podzakonske regulative, nadgradnje programa
    • možnost  delovanja pos registrska blagajna na različnih operativnih sistemih (Windows, Android, Linux,….)
    • možnost  uporabe blagajne na različnih napravah (POS terminal, laptop, tablični računalnik, mobilni telefon, registrske oprema tiskalnik….) ddv

    Navedeni seznam zahtev naj vam bo v pomoč odločitvi za nakup pos registrska blagajna oziroma registrske oprema tiskalnik, da bo le ta najbolj prilagojen zahtevam vaše dejavnosti. Cena je sicer pomembna, vendar ne sme biti odločilen dejavnik izbiri, saj določene cenene rešitve dolgoročno povzročijo veliko dodatnih stroškov.

    Prepričani smo, da POS Sector davčna blagajna izpolnjuje prav vsako od zgoraj navedenih zahtev in to po najvišjih standardih, zato je POS Sector davčna blagajna za vas prav gotovo dobra izbira.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljajte na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

  • Ali že imate računalnik v svoji restavraciji, lokalu in se sprašujete  le tega uporabljate za delo z našim  POS Sector programom? Ali pa morda nameravate kupiti nov računalnik, tablični računalnik?

    Mi ne prodajamo hardwarea, mi prodajamo software, torej program, ki pa je programiran oz. dizajniran za vsak hardware! Celotno opremo oz. hardware  nabavite preko naši partnerjev, zastopnikov, ki bodo vzdrževali to opremo in vam nudili lokalno podporo pri delovanju te opreme – blagajne.

    Naša davčna blagajna ne zahteva nobene posebne hardverske opreme. Naša rešitev je dizajnirana tako za touch screen monitorje , instalirate pa jo na katerikoli tablični računalnik, klasični računalnik in uporabljate klasični monitor s tipkovnico in miško – blagajne.

    Za najboljše in  najefektivnejše delovanje predlagamo touch screen monitor zaradi hitrejšega dela v praksi.

    POS Sector blagajne se uporablja na mnogih operativnih sistemih, vključno z Windows, Mac, iOS, Android in Linuxom. Preizkusite POS Sector brezplačno!

     

  • Razlaga izjeme po ZDavPR od obveznosti davčnega potrjevanja računov za dobave iz dejavnosti oskrbe z vodo, ravnanja z odplakami in odpadki v povezavi z dobavami, opravljenimi na podlagi odloka za družbi javno podjetje A in javno podjetje

    V skladu s 3. točko drugega odstavka 3. člena ZDavPR so računi za dobave iz dejavnosti iz skupine E 36 Oskrba z vodo, E 37 Ravnanje z odplakami in E 38 Zbiranje in odvoz odpadkov ter ravnanje z njimi Standardne klasifikacije dejavnosti – SKD 2008, izvzeti iz obveznosti davčnega potrjevanja računov v primerih, ko so kumulativno izpolnjeni naslednji : – gre za kontinuirane dobave naročniku, – dobave so opravljene na podlagi sklenjene pogodbe o dobavi med dobaviteljem in naročnikom, – dobavitelj takšne račune izstavlja množično z uporabo sistema avtomatske obdelave podatkov
    eblagajna, ločeno od blagajniških mest, periodično v vnaprej dogovorjenih časovnih intervalih, – računi so izdani za plačilo prek univerzalnega plačilnega naloga
    eblagajna, – računi se naročniku vročijo preko izvajalca dejavnost poštnih storitev, po elektronski poti oziroma na drug primerljiv način, – plačilo računa se izvrši naknadno, po izdaji računa in ni neposredno povezano s posamezno dobavo dobavo blaga oziroma storitve. Javni podjetja A in B izvajata obvezni gospodarski javni službi oskrbe s pitno vodo ter zbiranja komunalnih odpadkov in prevoza komunalnih odpadkov na območju občine. Dobavo storitev javne službe izvajata podjetja na podlagi Odloka o oskrbi s pitno vodo in Odloka o zbiranju in prevozu komunalnih odpadkov. Odloka določata obveznosti in pravice izvajalcev in uporabnikov storitev in sta obenem tudi podlaga za izdajo računov za te dobave uporabnikom. Izvajalec javne službe oskrbe s pitno vodo javno podjetje A dobavlja storitve dostop uporabnikom eblagajna – fizičnim in dejavnost pravnim osebam, ki uporabljajo vodo iz javnega vodovoda iskanje na območju podjetja občine in imajo izvedeno priključitev na javni vodovod na podlagi soglasja izvajalca. Na območju eblagajna, kjer obstaja javni vodovod, je priključitev stavbe na vodovod obvezna eblagajna manager (uporabnik). Izvajalec je v zvezi z izvajanjem javne službe bizi dolžan odčitavati obračunske vodomere in obračunavati porabljeno dostop vodo, za kar mesečno iskanje izstavlja račune uporabnikom. Računi morajo vsebovati eblagajna vse podjetja zakonsko predpisane elemente. Izvajalec račun izstavi lastniku stavbe uporabniku vode v stavbi. Uporabnik mora plačevati  podatki račune e blagajna manager za storitve javne službe pogoji v roku, navedenem na bizi računu. Izvajalec javne službe zbiranja bizi in prevoza komunalnih odpadkov javno podjetje B dobavlja storitve uporabnikom, ki so pogoji vpisani v njegovo evidenco dostop uporabnikov. Evidenco eblagajna javno podjetje B vodi na podlagi odloka. Vsak uporabnik se je dolžan vključiti iskanje v sistem zbiranja in prevoza komunalnih odpadkov in izvršiti plačilo za dejavnost opravljeno storitev javne službe v roku, določenem na računu. Na računu eblagajna se določi vrednost dobavljenih storitev e blagajna manager na podlagi cen storitev, ki so oblikovane na osnovi podatki Uredbe o metodologiji za oblikovanje eblagajna cen obveznih podjetja gospodarskih javnih služb varstva okolja. V skladu podatki z navedenim se torej na področju oskrbe s pitno vodo in zbiranja in odvoza komunalnih odpadkov javne dobrine na podlagi odloka zagotavljajo vsem prebivalcem oziroma uporabnikom določenega območja, v primeru javnega podjetja A in javnega podjetja B območja občine. Odločitev o koriščenju oziroma nekoriščenju storitev eblagajna, ki jih izvajata podjetja, ni prepuščena uporabnikom (oz. kupcem po ZDavPR), tem več je medsebojno razmerje vzpostavljeno na območju občine na podlagi odlokov. Prej omenjana odloka vsebujeta  storitve ter obveznosti in pravice na eni strani izvajalca javne službe in na drugi strani uporabnika. Na ta način so določbe na strani uporabnika enotne več za uporabnike. Odloka poleg drugih določb vsebujeta tudi vse elemente eblagajna, ki so sicer predmet pogodbe o dobavi med dobaviteljem kontakt in naročnikom podjetja, s to razliko, da gre za obvezno oz. avtomatsko eblagajna vključitev več med uporabnike oziroma naročnike teh storitev (in hkrati obveznost zagotavljanja teh storitev s strani izvajalca GJS).

    Odloka torej v primerih izvajanja obveznih gospodarskih javnih služb nadomeščata pogodbe. Glede na navedeno in na dejstvo, da je bil očiten namen zakonodajalca kontakt uvrstiti določene dobave blaga in storitev, ki jih izvajata obravnavana izvajalca javnih služb na območju občine med izjeme od obveznosti potrjevanja računov (kar izhaja tudi iz obrazložitve k členom zakona), se v konkretnem primeru dobave blaga in storitev iz zgoraj navedenih dejavnosti izvajalca javne službe uporabniku na podlagi odloka štejejo kot dobave blaga in storitev na podlagi sklenjene pogodbe o dobavi blaga in storitev med dobaviteljem kontakt in naročnikom. V skladu s tem javno podjetje A in javno podjetje B za dobave iz naslova izvajanja storitev v dejavnosti oskrbe z vodo ter ravnanja z odplakami in odpadki, ki so določene z Odlokom o oskrbi s pitno vodo in Odlokom o zbiranju in prevozu komunalnih odpadkov ob izpolnjevanju pogojev iz 3. točke drugega odstavka 3. člena ZDavPR nista zavezana k izvajanju postopka davčnega potrjevanja računov.

  • Da, vse kar uporabljate sedaj boste lahko uporabljali še naprej (če so bile naprave kupljene v zadnjih 7 letih). Za konkretne odgovore in ocene obstoječe opreme nas kontaktirajte na pos@possector.si

  • Vam je znana situacija, ko imate v lokalu veliko gnečo, natakar pa ima probleme s sistemom za izdajo računov? Mi smo tu da vam ta problem rešimo, ko je vzrok nepravilno ravnanje z davčno blagajno.

    Naša spletna podpora je na razpolago 24 ur dnevno. Rešili bomo vsak problem najkasneje v 4 urah. Vse kar morate narediti je, da kontaktirate našo podporno službo. Njihova naloga je, da od naše blagajne dobite največ, kar lahko od nje pričakujete in da se v delu z njo počutite varno in zadovoljno.

     

quote-1

POS Sector ima odlično ravnotežje med standardnimi funkcijami POS sistema in enostavne blagajne. To nam omogoča, da svoje osebje zelo hitro izobrazimo za delo s programom in da ga osebje izredno enostavno in z veseljem uporablja, saj ne povzroča prav nobenih problemov, rešuje pa vse situacije, ki se vsakodnevno odvijajo v gostinstvu.

Marko Hrovat, Skala

Obrnite se na nas za pomoč, z veseljem vam bomo svetovali.