Davčne blagajne za Frizerje, Wellness in Spa salone

Vsak salon ima svoj koncept, vrste storitev in kozmetične izdelke, ki jih prodajajo svojim strankam in zato potrebujejo ustrezno davčno blagajno, ki je na enostaven način prilagojena za tovrstno poslovanje.

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Blagajna, ki jo uporablja več kot 3800 uporabnikov
Davčne blagajne za Frizerje, Wellness in Spa salone
Premakni dol

Nekatere od prednosti POS Sector davčne blagajne za frizerje, Wellness in Spa salone:

  1. Neposreden dostop do vseh storitev: s pomočjo POS Sector davčne blagajne za frizerje, Wellness in Spa salone boste točno vedeli, katera vrsta in količina določenih kozmetičnih izdelkov (šampani, olja, losjoni, kreme, maske, …) se porabi med izvajanjem vaših storitev (friziranje, masaže, lepotne tretmaji in podobno).
  2. Možnost darilnih bonov: običajno je, da saloni nudijo svojim strankam različne darilne bone in možnosti popustov in ugodnosti. Proces poslovanja z davčno blagajno mora biti hiter in enostaven.
  3. Uporaba čitalnikov črtne kode: za lažjo in hitrejšo prodajo kozmetičnih izdelkov priporočamo uporabo čitalnika črtne kode, ki se brez težav poveže s POS Sector davčno blagajno.
  4. Baza podatkov o strankah: takšna baza podatkov kaže na profesionalen in korekten odnos do strank in izboljša lojalnost obiskovalcev vašega salona.
  5. Dodelitev popusta
  6. Poročilo o poslovanju: POS Sector poročila bodo izboljšala vaše poslovanje, saj boste točno vedeli, katere storitve in izdelki se najbolje prodajajo. Na podlagi teh informacij boste lahko v dogovoru z dobavitelji pripravili promocijo za svoje zveste stranke in jih na ta način razveselili z novimi izdelki in koristnimi nasveti.

V vsakem trenutku so mi nudili odlično podporo in pomoč!

woman

Moja izkušnje s POS Sector blagajno so več kot zelo dobre – naravnost odlična rešitev za vse moje probleme. Veliko mi pomeni podpora ljudi iz POS Sectorja, ki so mi v vsakem trenutku nudili potrebno pomoč in podporo. Na zelo enostaven način smo rešili probleme in zagotovili nemoteno delovanje blagajne. Z velikim veseljem in čisto vestjo vsem priporočam POS Sector blagajno oziroma program, ki je resnično veliko pripomogel k našemu uspešnemu poslovanju.

Laura Baraga – Konoba Nono

Pri razvoju programa POS Sector za frizerje, Wellness in Spa salone so IT strokovnjaki posvetili posebno pozornost enostavni uporabi programa:

  • hitro iskanje izdelkov
  • slikovit prikaz izdelkov ali storitev
  • dodelitev popusta (na izdelek/storitev ali na cel račun)
  • možnost povezave s knjigovodstvom
  • skeniranje barkod
  • hitro spreminjanje cen
  • različni načini plačila
  • enostavno storniranje računa
  • pregled kupcev
  • časovno omejene posebne ponudbe
  • podrobna poročila
  • pregled računa

Fiskalizacija nam ne predstavlja nobenega problema!

Fiskalizacija (uskladitev z zakonodajo glede uvedbe davčnih blagajn) naše rešitve ter izmenjava podatkov s FURS po internetni povezavi se v našem sistemu vrši hitro in tekoče, brez kakršnihkoli problemov v delovanju. Vsi nefiskalizirani računi se avtomatsko fiskalizirajo po vzpostavitvi internetne povezave potrebne za povezavo s FURS.

Fiskalizacija nam ne predstavlja nobenega problema!

Če se želite prepričati o prednostih in enostavni uporabi Pos Sector davčne blagajne

vam predlagamo, da si namestite testno verzijo programske rešitve in jo 30 dni brezplačno uporabljate v svojem salonu.

Vse kar potrebujete za začetek testiranja POS Sector davčne blagajne za frizerje, Wellness in Spa Salone je:

  • PC (1GB RAM procesor in operacijski sistem Windows XP) ali Android pametni telefon ali tablica
  • tiskalnik
  • internetna povezava

Uporabite možnosti pregledne analize poslovanja v grafičnem prikazu.

Slika je vredna tisoč besed. O tem se boste prepričali v POS Sectorju. Brez odvečne zmešnjave s številkami je v POS Sectorju poslovanje prikazano v kombinaciji številk in diagramov, z jasno poudarjenimi najpomembnejšimi informacijami. Program pregledno prikazuje pravo stanje poslovanja ter daje možnost pravočasne reakcije z namenom izboljšanja poslovanja podjetja.

Uporabite možnosti pregledne analize poslovanja v grafičnem prikazu.

V ponudbi imamo davčne blagajne za računalnike, prenosne računalnike (laptop) ali pa prenosne naprave (pametni telefoni, tablice)

Cena davčne blagajne za računalnike, prenosne računalnike (laptop)

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul za davčne blagajne po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Paket, ki vsebuje skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul za davčne blagajne po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Kompletna analiza prometa in stanja skladišča

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul za davčne blagajne po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Paket, ki vsebuje skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul za davčne blagajne po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Kompletna analiza prometa in stanja skladišča
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Cena davčne blagajne za prenosne naprave (pametni telefoni, tablice)

Vsak pametni telefon ali tablica se lahko pretvori v mini prenosno davčno blagajno s pomočjo posebej razvite aplikacije za mobilne naprave.

Delo s POS Sector Android aplikacijo je zelo preprosto in hitro, začetne nastavitve pa minimalne. Aplikacija je idealna za veliko število malih podjetnikov, ki do nedavnega niso imeli obveznosti registracije prometa na podoben način in niso vajeni delati z registrskimi blagajnami.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,90 19,90 EUR mesečno
1 licenca
Akcija
45% popusta za Android blagajno za prvih 100 prijavljenih
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Posvetite se temu, kar radi delate POS Sector bo poskrbel za brezhibno davčno blagajno!

Davčna blagajna, ki jo uporablja več kot 3800 uporabnikov.

Posvetite se temu, kar radi delate POS Sector bo poskrbel za brezhibno davčno blagajno!
Preizkusite POS Sector brezplačno Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!

Najbolj pogosta vprašanja:

  • Ne, zakonske nadgradnje programa so brezplačne.

  • Tudi če nimate nobenih izkušenj z registrskimi blagajnami ali POS programom, ga boste z lahkoto uporabljali in to takoj!

    POS Sector za bare in restavracije je pos – registrska blagajna, ki je bil primarno namenjen gostinskim objektom, da bi zadovoljil vse specifične zahteve tem vrstam storitev. Je zelo enostaven, zato se naši uporabniki z njim seznanijo brez težav in ga takoj začnejo uporabljati.

    Tudi če ste brez predhodnih izkušenj v vodenju inventure, bo delo s tem programom zelo enostavno. Ravno to je eden od razlogov, zakaj je POS Sector zelo privlačen za tiste, ki morda ravno odpirajo novo restavracijo, bar in se še ne znajdejo najbolje v gostinskem poslovanju.

    POS Sector  je dizajniral gostinec za gostince. Prav zaradi tega dejstva je naš pos registrska blagajna drugačen od ostalih podobnih programov.

    Naš POS – registrska blagajna ima mnogo lastnosti, možnosti in analiz, vendar nič manj več, kot je potrebno. Na ta način smo se izognili prenatrpanosti z informacijami in tako pos registrska blagajna daje čisto sliko poslovanja vaše restavracije, bara in poslovne rezultate.

    Čeprav je bil pos registrska blagajna prvotno narejen za restavracije in bare, se POS Sector uporablja v vseh prodajnih in storitvenih dejavnostih.

    Za zdaj je POS Sector dostopen v 16 različnih jezikih: angleški, nemški, portugalski, ruski, hebrejski, arabski, bosanski, hrvaški, srbski, makedonski, slovenski, češki, slovaški, danski, madžarski in albanski.

    Če želite uporabljati POS Sector v drugem jeziku, ki ni naveden zgoraj, nas kontaktirajte in z veseljem bomo program prevedli v vaš jezik.

     

  • Vlada je potrdila predlog zakona, ki bo podlaga za uvedbo davčnih blagajn. Sistem naj bi uvedli 2. januarja 2016.

    Sistem bo po predlogu zaživel z 2. januarjem 2016. Predvideno je dveletno prehodno obdobje, torej do konca leta 2017, v katerem bodo lahko zavezanci račune izdajali prek vezane knjige računov in jih nato v 10-dnevnem roku potrjevali na Fursu.

    Prehodno obdobje od 1. decembra 2015 do 2. januarja 2016

    Uveljavitev zakona je predvidena naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS je obvezno od 2. januarja 2016 dalje. Samo izvajanje postopka v skladu s tem zakonom, bo mogoča že s 1. decembrom 2015. Z enomesečnim prehodnim obdobjem se želi zavezancem omogočiti lažji prehod na nov način izdajanja računov v skladu s tem zakonom.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 lahko spremljate na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

    *2014

  • Da, način uporabe licence se lahko menja.

  • V tem času imate na razpolago ogromno ponudbo davčnih blagajn, prepričani pa smo, da je POS Sector davčna blagajna najboljša izbira za vas zaradi širokega spektra možnosti, ki vam jih ponuja.

    Najbolj enostaven način za izbiro blagajne je, da napišete seznam prioritetnih zahtev, ki jih mora izpolnjevati. Ta seznam  bo precej olajšal izbiro. Za primer  ponujamo seznam potencialnih zahtev, da bi vam olajšali izbiro ustrezne blagajne:

    • imeti mora testno verzijo, s katero boste  še pred nakupom simulirali in preizkusili delovanje takšne pos
      registrska blagajna v vaši dejavnosti in preizkusili, kakšne možnosti vam ponuja
    • enostavnost priprave in uporabe blagajne s strani lastnika lokala in osebja
    • možnost izdelave in uporabe v različnih sektorjih oz. rajonih (npr. v gostinstvu – terasa, šank,kuhinja.. storitve)
    • možnost dela na več lokacijah (v primeru, da dejavnost izvajate na terenu na več lokacijah)
    • možnosti, ki jih ponuja davčna blagajna:
    1. v več različnih objektih,
    2. z različnimi strankami (VIP, zaposleni, kartice ugodnosti, kuponi….) ddv
    3. možnosti izvedbe posebnih akcij (kuponi, akcije, Happy hour.. storitve domov)
    • enostavnost sprememb osnovnih podatkov v blagajni (cene, zaloge blaga, imena artiklov oz. storitev, dodajanje novih artiklov – storitev in podobno)
    • možnost vnaprejšnjega definiranja cen za akcijo in avtomatsko aktivacijo teh cen na želeni datum, uro (periodično, npr. vsak petek od 09:00 do 12:00 popust na določen artikel/storitve)
    • kompatibilnost pos registrska blagajna oziroma tiskalnik z vašim računovodstvom in način izmenjave podatkov
    • možnost izdaje – omogočanja popustov za stalne stranke in izdelavo kartic zvestobe
    • možnost izdelave poročil v realnem času, z možnostjo poljubnega definiranja časovnih obdobij in lokacij ter drugih parametrov (promet po zaposlenih, najbolj prodajani artikli – storitve,…. blagajne)ddv
    • možnost izdelave poročil za več različnih lokacij – izpostav (tiskalnik)
    • možnost takojšnjega pregleda stanja zalog/skladišča na določeni datum
    • spremljanje in evidentiranje dobave in prodaje blaga in materiala
    • pomoč in podpora za uporabnike
    • cena podpore za uporabnike blagajne
    • morebitna doplačila, v primeru spremembe zakonske podzakonske regulative, nadgradnje programa
    • možnost  delovanja pos registrska blagajna na različnih operativnih sistemih (Windows, Android, Linux,….)
    • možnost  uporabe blagajne na različnih napravah (POS terminal, laptop, tablični računalnik, mobilni telefon, registrske oprema tiskalnik….) ddv

    Navedeni seznam zahtev naj vam bo v pomoč odločitvi za nakup pos registrska blagajna oziroma registrske oprema tiskalnik, da bo le ta najbolj prilagojen zahtevam vaše dejavnosti. Cena je sicer pomembna, vendar ne sme biti odločilen dejavnik izbiri, saj določene cenene rešitve dolgoročno povzročijo veliko dodatnih stroškov.

    Prepričani smo, da POS Sector davčna blagajna izpolnjuje prav vsako od zgoraj navedenih zahtev in to po najvišjih standardih, zato je POS Sector davčna blagajna za vas prav gotovo dobra izbira.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljajte na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

  • Spletna namestitev programa je brezplačna. Artikli se vnašajo kasneje, ko je program že nameščen. Če želite, vam program pridemo namestiti tudi osebno, vendar se ta storitev plača, v dogovoru s stranko.

  • Načini, s katerimi lahko kupite program so preko kreditne kartice, PAY PAL in plačilo preko banke.

  • Ali že imate računalnik v svoji restavraciji, lokalu in se sprašujete  le tega uporabljate za delo z našim  POS Sector programom? Ali pa morda nameravate kupiti nov računalnik, tablični računalnik?

    Mi ne prodajamo hardwarea, mi prodajamo software, torej program, ki pa je programiran oz. dizajniran za vsak hardware! Celotno opremo oz. hardware  nabavite preko naši partnerjev, zastopnikov, ki bodo vzdrževali to opremo in vam nudili lokalno podporo pri delovanju te opreme – blagajne.

    Naša davčna blagajna ne zahteva nobene posebne hardverske opreme. Naša rešitev je dizajnirana tako za touch screen monitorje , instalirate pa jo na katerikoli tablični računalnik, klasični računalnik in uporabljate klasični monitor s tipkovnico in miško – blagajne.

    Za najboljše in  najefektivnejše delovanje predlagamo touch screen monitor zaradi hitrejšega dela v praksi.

    POS Sector blagajne se uporablja na mnogih operativnih sistemih, vključno z Windows, Mac, iOS, Android in Linuxom. Preizkusite POS Sector brezplačno!

     

  • Ne. Davčne blagajne se bodo po ZDavPR začele uporabljati 2. januarja 2016. Za zavezance, ki se bodo v prehodnem obdobju 2 let odločili, da bodo izvajali postopek potrjevanja računov z uporabo vezane knjige računov, bo uporaba davčnih blagajn obvezna s 1. januarjem 2018.

    Piše: http://www.fu.gov.si/

  • Pojem sistema davčnih blagajn se uporablja za postopek davčnega potrjevanja računov, ki ga ureja Zakon o davčnem potrjevanju računov (v nadaljevanju ZDavPR).

    Piše: http://www.fu.gov.si/

  • Pred vsakim delom se mora vaš natakar prijaviti s svojim geslom v davčno blagajno, da bi vnašal kakršnekoli podatke naročila. Za postopke prijave imate možnost uporabe magnetne kartice, vnos gesla, ki se ga prej ustvari za vsakega zaposlenega. Če vi tako želite, se načinu dela s prijavo v blagajno  izognete, kar pa ne priporočamo, saj je to zelo pomembna stvar za spremljanje in analiziranje delo svojih zaposlenih.

    Po prijavi zaposlenega v program (blagajne) boste sledili, vsakemu naročilu ali drugemu vnosu  s strani vašega osebja. Na ta način ob koncu delovne izmene spremljali in analizirali delo in rezultate vsakega od vaših zaposlenih in dobili ustrezne informacije, ki jih potrebujete za organiziranje kadrovskih potreb, maksimiziranje njihove učinkovitosti in zmanjšanje stroškov za osebje.

    Na ta način POS Sector povečuje učinkovitost prodaje in spremljanje aktivnosti zaposlenih ter omogoča boljše kreiranje ponudbe in kreiranje posameznih skupin zaposlenih za skupno delo z namenom doseganja boljših prodajnih rezultatov. Sistem prijave omogoča kontrolo nad morebitnimi primanjkljaji v blagajni in preprečuje nepošteno delo zaposlenih. Sistem prijave vam omogoča pregled nad izvrševanjem naročene prodajne politike zaposlenih , npr. se poslužujejo in priporočajo gostom določene artikle, katerih prodajo želite spodbuditi.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljate na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

     

POS Sector Podpora 24/7
Pravijo, da angeli obstajajo…mi naše angele imenujemo POS Sector podpora.

Kontaktirate nas lahko na tel. št. +386 40 549 404, ali na e-mail naslov: pos@possector.si

Informeri poslovno svetovanje d.o.o.
Brodarjev trg 4

1000 Ljubljana