Davčne blagajne za Trgovino in Storitvene Dejavnosti
POS Sector

Blagajne, ki jih uporablja več kot 3800 uporabnikov.

Davčne blagajne za Trgovino in Storitvene  Dejavnosti <br>POS Sector
Brezplačno preizkusi POS Sector Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!

V vsakem trenutku so mi nudili odlično podporo in pomoč!

woman

Moja izkušnje s POS Sector blagajno so več kot zelo dobre – naravnost odlična rešitev za vse moje probleme. Veliko mi pomeni podpora ljudi iz POS Sectorja, ki so mi v vsakem trenutku nudili potrebno pomoč in podporo. Na zelo enostaven način smo rešili probleme in zagotovili nemoteno delovanje blagajne. Z velikim veseljem in čisto vestjo vsem priporočam POS Sector blagajno oziroma program, ki je resnično veliko pripomogel k našemu uspešnemu poslovanju.

Laura Baraga – Konoba Nono

Davčna blagajna POS Sector je namenjena za vodenje vseh vrst storitvenih dejavnosti in trgovine (gostinski lokali, frizerski saloni, pekarne, slaščičarne, mesnice, kioski…). Za tista podjetja, ki poslujejo z gotovino.

Prvi paket Lite verzija davčne blagajne POS Sector je namenjen uporabnikom, ki želijo enostavni in hitro orodje za izdajo računov, da imajo možnost prejemanja različnih načinov plačila in da imajo na razpolago osnovne analize prodaje, po periodičnih poročilih in parametrih.

Če ne potrebujete vodenja skladiščnega poslovanja in vodenja zalog, želite pa izpolniti vse druge zahteve, ki jih predvideva Zakon o davčnem potrjevanju računov (ZDavPR), potem je davčna blagajna POS Sector Lite verzija prava izbira za vas.

Namenjena je za gostinske lokale in storitvene dejavnosti (frizerske salone, pekarne, slaščičarne, mesnice, kioske…), katerim so dovolj naslednje funkcionalnosti naše rešitve:

  • enostavno in hitro izdajanje računov
  • dodajanje novih artiklov, storitev, sprememb cen in drugih podatkov
  • dodatni načini plačil (kreditna kartica, nakazilo, kupon)
  • odobritev popusta na posamezno postavko ali cel račun
  • izdaja računa za davčne zavezance

V POS Sector davčni blagajni je dosežen optimiziran proces izdaje računov, od dodajanja postavk na račun, do definiranja prilog in plačila računa.

Davčna blagajna POS Sector je namenjena za vodenje vseh vrst storitvenih dejavnosti in trgovine (gostinski lokali, frizerski saloni, pekarne, slaščičarne, mesnice, kioski…). Za tista podjetja, ki poslujejo z gotovino.

Fiskalizacija nam ne predstavlja nobenega problema!

Fiskalizacija (uskladitev z zakonodajo glede uvedbe davčnih blagajn) naše rešitve ter izmenjava podatkov s FURS po internetni povezavi se v našem sistemu vrši hitro in tekoče, brez kakršnihkoli problemov v delovanju. Vsi nefiskalizirani računi se avtomatsko fiskalizirajo po vzpostavitvi internetne povezave potrebne za povezavo s FURS.

Fiskalizacija nam ne predstavlja nobenega problema!

Standard paket davčne blagajne POS Sector

Ne glede na to za kakšno velikost in vrsto lokala gre, imajo vsi zelo podobne težave. Ena izmed teh je poslovanje v obdobju t.i. "Rush Hour", to je obdobje v dnevu, ko lokal obišče v kratkem času veliko število gostov in je potrebno optimalno organizirati poslovanje. Ravno zaradi tega dejstva mora biti davčna blagajna hitra in enostavna za izdajo računov ter nasploh funkcionalna za uporabo, da pospeši celoten postopek in ne ustvarja dodatnih zamud in težav.

Standard paket je kompleten paket za vodenje objekta  z naslednjimi funkcijami:

  • izdaja računov
  • analiza in poročila povezana s prodajo artiklov
  • delo po mizah
  • delo z Happy hour cenami
  • kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • analiza poročila o porabi
  • skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • analiza prometa in stanja skladišča

Uporabite možnosti pregledne analize poslovanja v grafičnem prikazu.

Slika je vredna tisoč besed. O tem se boste prepričali v POS Sectorju. Brez odvečne zmešnjave s številkami je v POS Sectorju poslovanje prikazano v kombinaciji številk in diagramov, z jasno poudarjenimi najpomembnejšimi informacijami. Program pregledno prikazuje pravo stanje poslovanja ter daje možnost pravočasne reakcije z namenom izboljšanja poslovanja podjetja.

Uporabite možnosti pregledne analize poslovanja v grafičnem prikazu.

Professional paket za tiste, ki potrebujejo še več.

Prednost uporabe Kitchen Display (zaslona v kuhinji), v skupnem delovanju s tablični poslovanjem natakarjev je v tem, da omogoča dvosmerno komunikacijo med kuhinjo in natakarjem. Natakar pošilja naročila kuhinji, iz katerekoli lokacije v lokalu v realnem času in takoj, ko jih prejme od gostov, kuharji pa imajo možnost obvestiti natakarja o pripravljenem naročilu za postrežbo.

Mobilno naročanje

Mobilno naročanje

Uporaba tabličnega računalnika ali mobilnega telefona odpravlja napake pri posredovanju naročila od gosta, preko natakarja do kuhinje.
Natakar sprejem naročilo za mizo, medtem, ko se pogovarja z gostom. Namesto tega, da bi šel do točilnega pulta in tam prepisal naročilo, uporablja za vnos naročila tablični računalnika ali telefon in takoj ob sprejemu naročilo v celoti in brez napak posreduje v kuhinjo. Brez dvojnega dela, brez motečih hodov, brez nesporazumov.

Kuhinjski monitor

Kuhinjski monitor

Kitchen display (kuhinjski zaslon) je zaslon na dotik ali tablični računalnik nameščen v kuhinji, ki beleži naročila na zaslonu in kuharju omogoča možnost pregleda nad vsemi naročili in takojšnjega kontaktiranja natakarja, ko je naročilo pripravljeno za postrežbo. Kuhar lahko vidi, kateri natakar, za katero mizo in pred koliko časa je sprejel naročilo, kar mu omogoča lažje odločanje, katero naročilo bo najprej pripravil.

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in kuhinjskim zaslonom so vključene naslednje možnosti:

  • izdaja računov
  • analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • analize poročila o porabi
  • skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • analiza prometa in stanja skladišča
  • delo v mreži
  • delo s tabličnimi napravami
  • delo s kuhinjskim monitorjem
martina-lasic

Zame je ena od najpomembnejših postavk v poslovanju vsakega gostinca to, da so zelo natančno definirani normativi porabe. S točno vnesenimi normativi porabe sestavin za jed ali pijačo, lahko zelo natančno spremljamo in predvidevamo ter analiziramo celo svoje poslovanje, tako po porabi blaga kot tudi trenutno stanje skladišča.

To dejstvo in funkcija je bila ena od najpomembnejših faktorjev pri izbiri programa za blagajno. POS Sector je v celoti izpolnil vsa moja pričakovanja.

S POS Sectorjem je tako naše delo lažje in bolj uspešno!

Martina Lasič – Food House

Izberite ustrezen paket, glede na potrebe vašega poslovanja.

V ceni vseh treh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

V ponudbi imamo tudi ugoden paket za prenosno davčno blagajno.

Prenosna davčna blagajna POS Sector je namenjena za vodenje vseh vrst storitvenih dejavnosti in trgovine (gostinski lokali, frizerski saloni, pekarne, slaščičarne, mesnice, kioski…). Za tista podjetja, ki poslujejo z gotovino.

Vsak pametni telefon ali tablica se lahko pretvori v mini prenosno davčno blagajno s pomočjo posebej razvite aplikacije za mobilne naprave.

Delo s POS Sector Android aplikacijo je zelo preprosto in hitro, začetne nastavitve pa minimalne. Aplikacija je idealna za veliko število malih podjetnikov, ki do nedavnega niso imeli obveznosti registracije prometa na podoben način in niso vajeni delati z registrskimi blagajnami.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,90 19,90 EUR mesečno
1 licenca
Akcija
45% popusta za Android blagajno za prvih 100 prijavljenih
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Optimalna rešitev za mobilno prodajo, na odprtem in delo na terenu.

Izdajanje računov na mobilnih napravah je še posebej primerno za tiste dejavnosti, katerih lokacija (terensko delo) ni stalna ali za tiste dejavnosti, ki na svojem delovnem mestu nimajo električne povezave. Glede na to, da so mobilne naprave, ki uporabljajo Android informacijski sistem v razmerju cene in kvalitete trenutno najbolj optimalna možnost za nakup in uporabo, se večina poslovnih uporabnikov odloči za to verzijo opreme.

Poleg tega boste za tiskanje računov potrebovali tiskalnik. Priporočamo vam manjši model tiskalnika, ki je enostaven za prenašanje in ne zavzame veliko prostora. Brezžični POS tiskalnik lahko enostavno povežete z vašim pametnim telefonom ali tablico na različne načine: preko USB, WiFi ali Bluetooth povezave.

Optimalna rešitev za mobilno prodajo, na odprtem in delo na terenu.

Najbolj pogosta vprašanja:

  • Tudi če nimate nobenih izkušenj z registrskimi blagajnami ali POS programom, ga boste z lahkoto uporabljali in to takoj!

    POS Sector za bare in restavracije je pos – registrska blagajna, ki je bil primarno namenjen gostinskim objektom, da bi zadovoljil vse specifične zahteve tem vrstam storitev. Je zelo enostaven, zato se naši uporabniki z njim seznanijo brez težav in ga takoj začnejo uporabljati.

    Tudi če ste brez predhodnih izkušenj v vodenju inventure, bo delo s tem programom zelo enostavno. Ravno to je eden od razlogov, zakaj je POS Sector zelo privlačen za tiste, ki morda ravno odpirajo novo restavracijo, bar in se še ne znajdejo najbolje v gostinskem poslovanju.

    POS Sector  je dizajniral gostinec za gostince. Prav zaradi tega dejstva je naš pos registrska blagajna drugačen od ostalih podobnih programov.

    Naš POS – registrska blagajna ima mnogo lastnosti, možnosti in analiz, vendar nič manj več, kot je potrebno. Na ta način smo se izognili prenatrpanosti z informacijami in tako pos registrska blagajna daje čisto sliko poslovanja vaše restavracije, bara in poslovne rezultate.

    Čeprav je bil pos registrska blagajna prvotno narejen za restavracije in bare, se POS Sector uporablja v vseh prodajnih in storitvenih dejavnostih.

    Za zdaj je POS Sector dostopen v 16 različnih jezikih: angleški, nemški, portugalski, ruski, hebrejski, arabski, bosanski, hrvaški, srbski, makedonski, slovenski, češki, slovaški, danski, madžarski in albanski.

    Če želite uporabljati POS Sector v drugem jeziku, ki ni naveden zgoraj, nas kontaktirajte in z veseljem bomo program prevedli v vaš jezik.

     

  • Kreativnost je več kot le to, da ste drugačni, težje pa je ponuditi preprost, logičen in lep dizajn.

    Lastnikom restavracij in barov, ki želijo uporabljati zaslon na dotik priporočamo, da si pogledajo našo davčno blagajno in jo  preizkusijo.

    Tudi če ne želite uporabljati zaslona na dotik, še vedno uporabljate POS Sector program (blagajne ). Dizajniran je tako, da se prilagodi vsakemu zaslonu  hardware-u, ki ga uporabljate.

    Dizajn POS Sectorja (davčne blagajne) je neverjetno enostaven.

     Je odlična izbira za bare in restavracije vseh velikosti, saj izboljšuje in pospešuje potek dela v gostinskem objektu.

    Seveda se to odraža v izboljšanju storitev in učinkovitosti zaposlenih. Zaradi enostavnosti naročil in izdajanja računov bo naš program všeč vašemu osebju. To je eden od razlogov, zakaj POS Sector izboljšuje potek dela, učinkovitost zaposlenih in pomaga povečati celoten dobiček. Poskusite POS Sector brezplačno!

     

  • V tem času imate na razpolago ogromno ponudbo davčnih blagajn, prepričani pa smo, da je POS Sector davčna blagajna najboljša izbira za vas zaradi širokega spektra možnosti, ki vam jih ponuja.

    Najbolj enostaven način za izbiro blagajne je, da napišete seznam prioritetnih zahtev, ki jih mora izpolnjevati. Ta seznam  bo precej olajšal izbiro. Za primer  ponujamo seznam potencialnih zahtev, da bi vam olajšali izbiro ustrezne blagajne:

    • imeti mora testno verzijo, s katero boste  še pred nakupom simulirali in preizkusili delovanje takšne pos
      registrska blagajna v vaši dejavnosti in preizkusili, kakšne možnosti vam ponuja
    • enostavnost priprave in uporabe blagajne s strani lastnika lokala in osebja
    • možnost izdelave in uporabe v različnih sektorjih oz. rajonih (npr. v gostinstvu – terasa, šank,kuhinja.. storitve)
    • možnost dela na več lokacijah (v primeru, da dejavnost izvajate na terenu na več lokacijah)
    • možnosti, ki jih ponuja davčna blagajna:
    1. v več različnih objektih,
    2. z različnimi strankami (VIP, zaposleni, kartice ugodnosti, kuponi….) ddv
    3. možnosti izvedbe posebnih akcij (kuponi, akcije, Happy hour.. storitve domov)
    • enostavnost sprememb osnovnih podatkov v blagajni (cene, zaloge blaga, imena artiklov oz. storitev, dodajanje novih artiklov – storitev in podobno)
    • možnost vnaprejšnjega definiranja cen za akcijo in avtomatsko aktivacijo teh cen na želeni datum, uro (periodično, npr. vsak petek od 09:00 do 12:00 popust na določen artikel/storitve)
    • kompatibilnost pos registrska blagajna oziroma tiskalnik z vašim računovodstvom in način izmenjave podatkov
    • možnost izdaje – omogočanja popustov za stalne stranke in izdelavo kartic zvestobe
    • možnost izdelave poročil v realnem času, z možnostjo poljubnega definiranja časovnih obdobij in lokacij ter drugih parametrov (promet po zaposlenih, najbolj prodajani artikli – storitve,…. blagajne)ddv
    • možnost izdelave poročil za več različnih lokacij – izpostav (tiskalnik)
    • možnost takojšnjega pregleda stanja zalog/skladišča na določeni datum
    • spremljanje in evidentiranje dobave in prodaje blaga in materiala
    • pomoč in podpora za uporabnike
    • cena podpore za uporabnike blagajne
    • morebitna doplačila, v primeru spremembe zakonske podzakonske regulative, nadgradnje programa
    • možnost  delovanja pos registrska blagajna na različnih operativnih sistemih (Windows, Android, Linux,….)
    • možnost  uporabe blagajne na različnih napravah (POS terminal, laptop, tablični računalnik, mobilni telefon, registrske oprema tiskalnik….) ddv

    Navedeni seznam zahtev naj vam bo v pomoč odločitvi za nakup pos registrska blagajna oziroma registrske oprema tiskalnik, da bo le ta najbolj prilagojen zahtevam vaše dejavnosti. Cena je sicer pomembna, vendar ne sme biti odločilen dejavnik izbiri, saj določene cenene rešitve dolgoročno povzročijo veliko dodatnih stroškov.

    Prepričani smo, da POS Sector davčna blagajna izpolnjuje prav vsako od zgoraj navedenih zahtev in to po najvišjih standardih, zato je POS Sector davčna blagajna za vas prav gotovo dobra izbira.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljajte na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

  • Naša davčna blagajna omogoča natakarjem enostaven in hiter vnos naročil po posameznih mizah.  Delo po mizah je posebno pomembna postavka blagajne, kot seveda tudi celotne restavracije oz. lokala, posebej, če ima vaš lokal teraso, več prostorov se razprostira v večih delih poslopja. Z našim programom (davčne blagajne)  vizualizirate svoj lokal in postavite razpored miz tako, da ustreza razporeditvi v resnični situaciji. To omogoča vašim natakarjem, da imajo jasen pregled nad naročili in gosti.

    Mizam dodelite celo svoja imena, oznake, npr.”družinska miza”  pa klasično uporabljate številske oznake kakšne druge poljubne oznake, da bo vaše osebje enostavno identificiralo mizo na katero se naročilo nanaša. Ta rešitev (blagajne) bo gotovo zmanjšala možnost napak, ki se običajno pojavljajo ob sprejemu naročila ali izdaji računa. Tako bo za vsako mizo natančno precizirano naročilo in temu ustrezen račun. Nezadovoljstvo gostov zaradi napačnih naročil bo postalo preteklost.

    Davčna blagajna za mobilne naprave POS Sector Mobile blagajne je rešitev, ki omogoča natakarjem pošiljanje naročila takoj ob sprejemu direktno v kuhinjo od mize same. Natakar bo torej prihajal v kuhinjo samo takrat, ko bo treba prevzeti pripravljeno naročilo, ne bo mu pa potrebno prihajati ob sprejemu naročila oziroma predaji naročila kuhinji. Na ta način se boste gotovo izognili situaciji, da bi kakšen del naročila manjkal. Vse kar potrebujete za takšno poslovanje je tablični računalnik (davčne blagajne)  za natakarja  celo samo malo večji pametni mobilni telefon, ki bo omogočal neposredno komunikacijo s kuhinjo brez dodatnih poti, pozabljanja, nerazumevanja in zapletov ter nezadovoljstva tako s strani gostov, kot  s strani natakarjev in osebja v kuhinji. Le kdo si želi nezadovoljstva gosta in slabe volje med osebjem.

    Na ta način se  večkratno poveča efektivnost osebja, natakarja razbremenimo dodatnih poti, v tem času pa poskrbi za bistveno več gostov, obenem pa je  manj utrujen. Vse to vodi do bistveno višjega zadovoljstva gostov, kot  do boljšega počutja in odnosov med zaposlenimi.

    Za to rešitev mobilne davčne blagajne ni potreben mobilni internet, je pa potrebna Wi-Fi mreža, preko katere so mobilne naprave povezane (davčne blagajne).

     

  • Z možnostjo izvajanja vsakodnevne inventure boste v svojem lokalu preprečili odtujevanje blaga in imeli kontrolo nad nabavo , prodajo in zalogami blaga. Da bi razpolagali z vedno aktualnimi in točnimi podatki je vse kar morate storiti to, da pravilno vnesete normative porabe za svoje artikle v program (blagajne).

    Ko kreirate in vnašate normative morate biti posebej pozorni na naslednje stvari:

    1. Vrsto potrebnih sestavin oz. materialov
    2. Potrebno količino sestavin oz. potrebnih materialov za vaš izdelek oz. storitev
    3. Vnaprej definirati  kalo (razsip, razbitje, okvare blaga oz. materialov) za posamezne sestavine
    4. Kvaliteto sestavin oz. materialov potrebnih za izdelek oz. storitev

    S pravilnim definiranjem normativov za vsak izdelek oz. storitev boste imeli možnost avtomatske kontrole osebja, prometa in zalog blaga ( seveda pa boste vedno imeli na razpolago tudi funkcijo, da boste realno stanje vedno uskladili z normativnim stanjem). Zato – v kolikor res želite povečati dobiček izberite POS Sector davčno blagajno, ki vam omogoča kontrolo nad poslovanjem, prometom in delo s skladiščem ter normativi. Naša davčna blagajna vam bo zelo pomagala pri poslovanju ob priliki inventur, kakor tudi poročil v realnem času – to pomeni da boste imeli kadarkoli boste to sami želeli vedno aktualen in točen pregled nad stanjem.

    Dodajanje novih in menjanje  ter brisanje obstoječih artiklov v POS Sectorju je zelo enostavno. Bodite precizni pri določanju in vnosu normativov in vnesite v program (blagajne) vsako nabavo blaga pravočasno, saj bo s tem kontrola zalog in preprečevanje kraj zagotovljeno.

     

  • Pred vsakim delom se mora vaš natakar prijaviti s svojim geslom v davčno blagajno, da bi vnašal kakršnekoli podatke naročila. Za postopke prijave imate možnost uporabe magnetne kartice, vnos gesla, ki se ga prej ustvari za vsakega zaposlenega. Če vi tako želite, se načinu dela s prijavo v blagajno  izognete, kar pa ne priporočamo, saj je to zelo pomembna stvar za spremljanje in analiziranje delo svojih zaposlenih.

    Po prijavi zaposlenega v program (blagajne) boste sledili, vsakemu naročilu ali drugemu vnosu  s strani vašega osebja. Na ta način ob koncu delovne izmene spremljali in analizirali delo in rezultate vsakega od vaših zaposlenih in dobili ustrezne informacije, ki jih potrebujete za organiziranje kadrovskih potreb, maksimiziranje njihove učinkovitosti in zmanjšanje stroškov za osebje.

    Na ta način POS Sector povečuje učinkovitost prodaje in spremljanje aktivnosti zaposlenih ter omogoča boljše kreiranje ponudbe in kreiranje posameznih skupin zaposlenih za skupno delo z namenom doseganja boljših prodajnih rezultatov. Sistem prijave omogoča kontrolo nad morebitnimi primanjkljaji v blagajni in preprečuje nepošteno delo zaposlenih. Sistem prijave vam omogoča pregled nad izvrševanjem naročene prodajne politike zaposlenih , npr. se poslužujejo in priporočajo gostom določene artikle, katerih prodajo želite spodbuditi.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljate na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

     

  • Vaši gosti morajo imate možnost plačevanja z različnimi načini plačila in tako plačevati vaše storitve in ponudbo s kreditno kartico, gotovino, kuponi, nakazilom…

    POS Sector vam omogoča, da jim vse te možnosti omogočite in vedno dodate nove načine. Omogoča vam plačevanje tako po posameznem gostu, po naročenih postavkah, možnost, da posamezen gost plača celotno naročilo za celotno skupino, ali pa da se naročilo določene skupine enostavno razdeli na vsakega posameznega gosta. Ta možnost deljenja računa za skupno naročila je izredno enostavna in vam bo v veliki meri olajšala postopke izdaje računov, če bodo gostje izbrali takšen način plačila.

  • Kraje v gostinstvu so veliki problem! Kaj lahko naredite v zvezi s tem?

    S pomočjo novih tehnoloških rešitev vodja ali lastnik lokala končno identificira natakarje oz. osebje, ki jim odtujujejo njihov prisluženi denar in preprečijo, da bi se to dogajalo v bodoče.

    Če vaše osebje uporablja pri vsakodnevnem delu in uporablja vnaprej definirane procedure, boste prepričani, da vaše osebje ne bo moglo streči artiklov, ki niso evidentirani v blagajni. Na ta način boste preprečili kraje in odtujevanje vašega denarja. Z našim sistem je omogočena sprotna prijava  za vsako delo z njo, v kolikor boste zahtevali i določili funkcije vsakokratne prijave, bo na ta način bo vsaka sprememba v blagajni zabeležena in evidentirano, kdo od osebja je to spremembo izvedel.

    Če uporabljate davčno blagajno za inventuro v vašem lokalu in vodite skladiščno poslovanje in  normative z njo, boste zlahka ugotovili nepravilnosti pri poslovanju in identificirali osebje, ki tako posluje.

     

  • Ali že imate računalnik v svoji restavraciji, lokalu in se sprašujete  le tega uporabljate za delo z našim  POS Sector programom? Ali pa morda nameravate kupiti nov računalnik, tablični računalnik?

    Mi ne prodajamo hardwarea, mi prodajamo software, torej program, ki pa je programiran oz. dizajniran za vsak hardware! Celotno opremo oz. hardware  nabavite preko naši partnerjev, zastopnikov, ki bodo vzdrževali to opremo in vam nudili lokalno podporo pri delovanju te opreme – blagajne.

    Naša davčna blagajna ne zahteva nobene posebne hardverske opreme. Naša rešitev je dizajnirana tako za touch screen monitorje , instalirate pa jo na katerikoli tablični računalnik, klasični računalnik in uporabljate klasični monitor s tipkovnico in miško – blagajne.

    Za najboljše in  najefektivnejše delovanje predlagamo touch screen monitor zaradi hitrejšega dela v praksi.

    POS Sector blagajne se uporablja na mnogih operativnih sistemih, vključno z Windows, Mac, iOS, Android in Linuxom. Preizkusite POS Sector brezplačno!

     

  • Vlada je potrdila predlog zakona, ki bo podlaga za uvedbo davčnih blagajn. Sistem naj bi uvedli 2. januarja 2016.

    Sistem bo po predlogu zaživel z 2. januarjem 2016. Predvideno je dveletno prehodno obdobje, torej do konca leta 2017, v katerem bodo lahko zavezanci račune izdajali prek vezane knjige računov in jih nato v 10-dnevnem roku potrjevali na Fursu.

    Prehodno obdobje od 1. decembra 2015 do 2. januarja 2016

    Uveljavitev zakona je predvidena naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS je obvezno od 2. januarja 2016 dalje. Samo izvajanje postopka v skladu s tem zakonom, bo mogoča že s 1. decembrom 2015. Z enomesečnim prehodnim obdobjem se želi zavezancem omogočiti lažji prehod na nov način izdajanja računov v skladu s tem zakonom.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 lahko spremljate na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

    *2014

  • Vam je znana situacija, ko imate v lokalu veliko gnečo, natakar pa ima probleme s sistemom za izdajo računov? Mi smo tu da vam ta problem rešimo, ko je vzrok nepravilno ravnanje z davčno blagajno.

    Naša spletna podpora je na razpolago 24 ur dnevno. Rešili bomo vsak problem najkasneje v 4 urah. Vse kar morate narediti je, da kontaktirate našo podporno službo. Njihova naloga je, da od naše blagajne dobite največ, kar lahko od nje pričakujete in da se v delu z njo počutite varno in zadovoljno.

     

  • Vlada je dokončno potrdila zakon o uvedbi davčnih blagajn

    Glede na to, da je Državni svet dne 17.7.2015 izglasoval veto na zakon o davčnem potrjevanju računov, ki prinaša obveznost davčnih blagajn, neposredno povezanih s finančno upravo, hkrati kazni za kupce, ki ne bodo hranili računov (40 EUR) do izhoda iz poslovnega prostora oziroma do poteka garancije, če gre za dela na domu, so poslanci nato dne 20.07.2015 v približno enourni seji o davčnih blagajnah glasovali ponovno in zakon dokončno potrdili.

    Uvedba davčne blagajne torej obvezuje vse, ki poslujete z gotovino in morate izdajati račune (računov). In to najkasneje 2. januarja 2016.

     

    Časovnica uvajanja davčnih blagajn

    • SEPTEMBER 2015 – Ponudniki storitev, razvijalci opreme in zavezanci od septembra naprej na testnem sistemu preverjajo ustreznost delovanja strojne in programske opreme za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • NOVEMBER  – Pridobitev brezplačnega namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne.
    • DECEMBER  – Neobvezna vključitev v sistem davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • 2. JANUAR 2016 – Obvezna uporaba sistema davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn

     

     

  • Kako zavezanec izdaja račune, če nima interneta oziroma GPRS in zato ni možna vzpostavitev elektronske povezave?

    Če zavezanec opravlja dejavnost ali del dejavnosti v poslovnem prostoru, ki se nahaja na območju, na katerem ni mogoče vzpostaviti elektronske povezave preko internet, ker ni omogočena povezava na internet oziroma GPRS in zato ni mogoča izmenjava podatkov z davčnim organom, dokler ni mogoča vzpostavitev elektronske povezave, izdaja račune pri gotovinskem poslovanju v tem delu dejavnosti z uporabo vezane knjige računov v skladu z 31. a členom ZDavP-2.

    Zavezanec bo moral v navedenem primeru davčnemu organu prek elektronske povezave poslati podatke o izdanih računih z uporabo vezane knjige računov v desetih delovnih dneh od dneva izdaje računa, in sicer bo podatke vnesel v obrazec za sporočanje podatkov na spletnem portalu Finančne uprave RS eDavki. Zavezanec kupcu v tem primeru ne bo izročil še enega računa z enkratno identifikacijsko oznako računa (EOR).

    Piše: http://www.fu.gov.si/

  • Zavezanec bo moral pri izvajanju postopka potrjevanja računov uporabljati namensko digitalno potrdilo.

    Za izvajanje postopka potrjevanja računov zavezanec uporabi namensko digitalno potrdilo z nazivom namena uporabe DavPotRac, ki vsebuje naslednje podatke: davčno številko in ime zavezanca, namen uporabe in zaporedno številko potrdila, izdanega posameznemu zavezancu. Navedena namenska digitalna potrdila se izdajajo po standardu X.509V3 v skladu s priporočili PKIX (Public Key Infrastructure based on X.509), zavezanec pa jih uporablja le za izmenjavo podatkov o računih in poslovnih prostorih zavezanca za namene izvajanja ZDavPR.

    Vlogo za dodelitev namenskega digitalnega potrdila za izvajanje postopka potrjevanja računov vloži zavezanec elektronsko prek portala eDavki. Namensko digitalno potrdilo zavezanec 22 prevzame prek portala za prevzem namenskih digitalnih potrdil za izvajanje postopka potrjevanja računov, s katerim upravlja ministrstvo, pristojno za javno upravo.

     

    Piše: http://www.fu.gov.si/

  • Da. Iz ZDavPR izhaja, da mora minister izdati podzakonski predpis najkasneje v enem mesecu po uveljavitvi zakona. Zakon je začel veljati 1. avgusta 2015.

    Pravilnik o izvajanju Zakona o davčnem potrjevanju računov je bil objavljen v Uradnem listu št. 60/2015 z dne 14. 8. 2015.

    Piše: http://www.fu.gov.si/

  • Na Finančni upravi Republike Slovenije (v nadaljevanju FURS) se na uvedbo davčnih blagajn zelo intenzivno pripravljamo že več mesecev. Z Ministrstvom za finance smo aktivno sodelovali pri pripravi zakonodaje in podzakonskih aktov.

    Ves čas intenzivno sodelujemo tudi z zbornicami in ostalimi deležniki. Vzporedno tečejo tudi vse aktivnosti za samo implementacijo zakonodaje. Glede na predvideno časovnico sprejemanja pravnih podlag bodo lahko razvijalci v septembru 2015 že začeli testirati izmenjavo podatkov s FURS.

     

     

    Piše: http://www.fu.gov.si/

  • ZDavPR je Državni zbor potrdil na svoji 10. redni seji dne 15. julija 2015. Zakon je bil objavljen v Uradnem listu 57/2015 31. julija 2015 in je začel veljati 1. avgusta 2015.

     

    Piše: http://www.fu.gov.si/

Posvetite se temu, kar radi delate
POS Sector bo poskrbel za brezhibno davčno blagajno!

Davčna blagajna, ki jo uporablja več kot 3800 uporabnikov.

Posvetite se temu, kar radi delate<br> POS Sector bo poskrbel za brezhibno davčno blagajno!
Preizkusite POS Sector brezplačno Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!

Obrnite se na nas za pomoč, z veseljem vam bomo svetovali.

POS Sector Podpora 24/7
Pravijo, da angeli obstajajo…mi naše angele imenujemo POS Sector podpora.

Kontaktirate nas lahko na tel. št. +386 40 549 404, ali na e-mail naslov: pos@possector.si

Informeri poslovno svetovanje d.o.o.
Brodarjev trg 4

1000 Ljubljana