Davčna blagajna za taksiste

Enostavno, varno in priročno - POS Sector aplikacija za taksiste reši vaše zakonske obveznosti za davčne blagajne.

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!
Davčna blagajna za taksiste
Premakni dol

Ta aplikacija vam na najbolj enostaven način in z minimalnimi stroški za opremo omogoča izdajo davčnih računov v skladu z vsemi ustreznimi predpisi.

POS Sector davčna blagajna za taksiste spremeni katerikoli pametni telefon ali tablični računalnik v zanesljivo mobilno davčno blagajno, ki jo lahko preprosto uporabljate v vsakem avtomobilu.

Da bi lahko svoje delo dobro opravljali in izdajali davčne račune za svoje taxi storitve, boste potrebovali določeno opremo. Poleg tega pa potrebujete tudi program ali aplikacijo za delovanje davčne blagajne.

Nekaj osnovnih funkcionalnosti, ki jih mora imeti vaša davčna blagajna:

  • izdajanje računov zunaj (mobilna davčna blagajna)
  • delovanje davčne blagajne neodvisno od električne povezave (baterija, polnilnik v avtu)
  • neprekinjena storitev in prenos podatkov na Finančno upravo RS (ni potrebna stalna povezava z internetom)
  • enostavno in hitro fakturiranje
  • enostavna sprememba cen za storitve
  • vrste dodatnega plačila (kreditna kartica)
  • popust za določene postavke ali celoten račun
  • možnost pregleda in analize prodanih storitev
  • tiskanje računa na POS tiskalnik

Najbolj pogosta vprašanja:

  • Da, način uporabe licence se lahko menja.

  • Da, vse kar uporabljate sedaj boste lahko uporabljali še naprej (če so bile naprave kupljene v zadnjih 7 letih). Za konkretne odgovore in ocene obstoječe opreme nas kontaktirajte na pos@possector.si

  • V tem času imate na razpolago ogromno ponudbo davčnih blagajn, prepričani pa smo, da je POS Sector davčna blagajna najboljša izbira za vas zaradi širokega spektra možnosti, ki vam jih ponuja.

    Najbolj enostaven način za izbiro blagajne je, da napišete seznam prioritetnih zahtev, ki jih mora izpolnjevati. Ta seznam  bo precej olajšal izbiro. Za primer  ponujamo seznam potencialnih zahtev, da bi vam olajšali izbiro ustrezne blagajne:

    • imeti mora testno verzijo, s katero boste  še pred nakupom simulirali in preizkusili delovanje takšne pos
      registrska blagajna v vaši dejavnosti in preizkusili, kakšne možnosti vam ponuja
    • enostavnost priprave in uporabe blagajne s strani lastnika lokala in osebja
    • možnost izdelave in uporabe v različnih sektorjih oz. rajonih (npr. v gostinstvu – terasa, šank,kuhinja.. storitve)
    • možnost dela na več lokacijah (v primeru, da dejavnost izvajate na terenu na več lokacijah)
    • možnosti, ki jih ponuja davčna blagajna:
    1. v več različnih objektih,
    2. z različnimi strankami (VIP, zaposleni, kartice ugodnosti, kuponi….) ddv
    3. možnosti izvedbe posebnih akcij (kuponi, akcije, Happy hour.. storitve domov)
    • enostavnost sprememb osnovnih podatkov v blagajni (cene, zaloge blaga, imena artiklov oz. storitev, dodajanje novih artiklov – storitev in podobno)
    • možnost vnaprejšnjega definiranja cen za akcijo in avtomatsko aktivacijo teh cen na želeni datum, uro (periodično, npr. vsak petek od 09:00 do 12:00 popust na določen artikel/storitve)
    • kompatibilnost pos registrska blagajna oziroma tiskalnik z vašim računovodstvom in način izmenjave podatkov
    • možnost izdaje – omogočanja popustov za stalne stranke in izdelavo kartic zvestobe
    • možnost izdelave poročil v realnem času, z možnostjo poljubnega definiranja časovnih obdobij in lokacij ter drugih parametrov (promet po zaposlenih, najbolj prodajani artikli – storitve,…. blagajne)ddv
    • možnost izdelave poročil za več različnih lokacij – izpostav (tiskalnik)
    • možnost takojšnjega pregleda stanja zalog/skladišča na določeni datum
    • spremljanje in evidentiranje dobave in prodaje blaga in materiala
    • pomoč in podpora za uporabnike
    • cena podpore za uporabnike blagajne
    • morebitna doplačila, v primeru spremembe zakonske podzakonske regulative, nadgradnje programa
    • možnost  delovanja pos registrska blagajna na različnih operativnih sistemih (Windows, Android, Linux,….)
    • možnost  uporabe blagajne na različnih napravah (POS terminal, laptop, tablični računalnik, mobilni telefon, registrske oprema tiskalnik….) ddv

    Navedeni seznam zahtev naj vam bo v pomoč odločitvi za nakup pos registrska blagajna oziroma registrske oprema tiskalnik, da bo le ta najbolj prilagojen zahtevam vaše dejavnosti. Cena je sicer pomembna, vendar ne sme biti odločilen dejavnik izbiri, saj določene cenene rešitve dolgoročno povzročijo veliko dodatnih stroškov.

    Prepričani smo, da POS Sector davčna blagajna izpolnjuje prav vsako od zgoraj navedenih zahtev in to po najvišjih standardih, zato je POS Sector davčna blagajna za vas prav gotovo dobra izbira.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljajte na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

  • Vam je znana situacija, ko imate v lokalu veliko gnečo, natakar pa ima probleme s sistemom za izdajo računov? Mi smo tu da vam ta problem rešimo, ko je vzrok nepravilno ravnanje z davčno blagajno.

    Naša spletna podpora je na razpolago 24 ur dnevno. Rešili bomo vsak problem najkasneje v 4 urah. Vse kar morate narediti je, da kontaktirate našo podporno službo. Njihova naloga je, da od naše blagajne dobite največ, kar lahko od nje pričakujete in da se v delu z njo počutite varno in zadovoljno.

     

  • Vlada je dokončno potrdila zakon o uvedbi davčnih blagajn

    Glede na to, da je Državni svet dne 17.7.2015 izglasoval veto na zakon o davčnem potrjevanju računov, ki prinaša obveznost davčnih blagajn, neposredno povezanih s finančno upravo, hkrati kazni za kupce, ki ne bodo hranili računov (40 EUR) do izhoda iz poslovnega prostora oziroma do poteka garancije, če gre za dela na domu, so poslanci nato dne 20.07.2015 v približno enourni seji o davčnih blagajnah glasovali ponovno in zakon dokončno potrdili.

    Uvedba davčne blagajne torej obvezuje vse, ki poslujete z gotovino in morate izdajati račune (računov). In to najkasneje 2. januarja 2016.

     

    Časovnica uvajanja davčnih blagajn

    • SEPTEMBER 2015 – Ponudniki storitev, razvijalci opreme in zavezanci od septembra naprej na testnem sistemu preverjajo ustreznost delovanja strojne in programske opreme za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • NOVEMBER  – Pridobitev brezplačnega namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne.
    • DECEMBER  – Neobvezna vključitev v sistem davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • 2. JANUAR 2016 – Obvezna uporaba sistema davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn

     

     

Oprema, ki jo potrebujete:

Ena od glavnih prednosti POS Sector davčne blagajne za taksiste je, da za svoje delo lahko uporabite pametni telefon ali tablični računalnik, ki ga vsakodnevno že uporabljate. Pozabite na to, da bodo za opremo potrebne dodatne finance. Zgoraj omenjene naprave se napajajo s pomočjo baterij, so mobilne, enostavne in praktične za uporabo. Vse kar morate storiti je, da namestite POS Sector davčno blagajno za taksiste na svoj pametni telefon in pričnete z delom. Druga zelo pomembna prednost uporabe pametnega telefona ali tablice je, da imajo omenjene naprave integrirano mobilno 3G ali 4G internetno povezavo, ki je zelo primerna za hiter prenos podatkov in izdajo davčnega računa.
Za izvršitev fiskalizacije računa je potrebna povezava z internetom. Vsak račun mora imeti enkratno identifikacijsko številko, ki jo dobi v povezavi s Finančno upravo. Celoten proces fiskalizacije računa traja le delček sekunde. Vendar pa vi, kot lastnik podjetja s taxi storitvami niste dolžni imeti stalne povezave z internetom, ker se kraj izdaje računa menja in kar hitro se lahko zgodi, da zaradi menjave lokacije pride do izpada signala in prekinitve internetne povezave. V tem primeru, ko povezava s Finančno upravo ni mogoča, boste s programom POS Sector davčne blagajne za taksiste svojim strankam lahko izdali račun, fiskalizacija pa se bo izvršila takoj, ko bo zopet vzpostavljena internetna povezava.
Za tiskanje in izdajanje davčnih računov za vaše taxi storitve (ne glede na čas in kraj), boste potrebovali tiskalnik, ki je neodvisen od priključka na električno energijo, tj. vaš tiskalnik mora biti sposoben delovati na baterije. Za ta namen so na voljo manjši modeli tiskalnikov, ki so enostavni za prenašanje in ne zavzemajo veliko prostora v avtu. Prenosni tiskalniki na bateriji lahko enostavno povežete z vašim pametnim telefonom ali tablico na različne načine: preko USB, WiFi ali Bluetooth povezave.

Zakaj izbrati POS Sector davčno blagajno za taksiste?

Obstaja veliko razlogov, zakaj bi izbrali ravno našo POS Sector davčno blagajno, našteli jih bomo le nekaj, ki so jih izpostavile naše zadovoljne stranke:

• ni potrebe kupovati nove, drage opreme, lahko uporabite opremo, ki jo že imate
• delo v operacijskem sistemu, na katerega ste že navajeni (Windows, Android) in zato tudi hitrejše učenje dela s programom
• namestitev je hitra in brezplačna
• POS Sector ekipa vam nudi svoje spletno podporo 24 ur na dan, ne glede na to, ali gre za vikende, praznike
• vse posodobitve aplikacije in nove različice se posodabljajo samodejno in popolnoma brezplačno
• vse spremembe programa povezane s spremembo zakonskih predpisov so brezplačne in za to poskrbimo mi!

S POS Sector davčno blagajno za taksiste se boste počutili varno.

S POS Sector davčno blagajno za taksiste se boste počutili varno.

Za vas imamo ugoden paket Android davčne blagajne:

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,90 19,90 EUR mesečno
1 licenca
Akcija
45% popusta za Android blagajno za prvih 100 prijavljenih
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Za vsa vprašanja smo vam na voljo