Davčna blagajna za s.p.

Davčne blagajne boste morali imeti vsi samostojni podjetniki, ki poslujete z gotovino in izdajate račune.

Uvedbo davčnih blagajn predvideva predlog zakona o davčnem potrjevanju računov, te blagajne pa bodo obvezne za vse ponudnike blaga in storitev.

Zavezanci bodo morali še pred izdajo računa tega potrditi pri Finančni upravi (FURS), za kar bodo potrebovali ustrezno elektronsko opremo.

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!
Davčna blagajna za s.p.
Premakni dol

Uveljavitev zakona je predvidena naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS, izvajanje postopka potrjevanja računov je obvezno od 2. januarja 2016 dalje. Samo izvajanje postopka potrjevanja računov in s tem izdaja računov v skladu s tem zakonom, bo mogoča že s 1. decembrom 2015. Z enomesečnim prehodnim obdobjem se želi zavezancem omogočiti lažji prehod na nov način izdajanja računov v skladu s tem zakonom.

Predlog zakona predvideva še eno prehodno obdobje do 31. decembra 2017 za zavezance, ki uporabljajo vezano knjigo računov. Do tega roka bodo po pojasnilih predlagateljev vsi zavezanci, ki izdajajo račune pri gotovinskem poslovanju, izbrali med uporabo elektronske naprave za izdajo računov ter uporabo vezane knjige računov: »S tem prehodnim obdobjem se zlasti zavezancem, ki že uporabljajo vezane knjige računov, ter zavezancem, ki opravljajo delo na terenu in nimajo mobilnih elektronskih naprav za izdajanje računov, omogoča postopen prehod na uporabo elektronskih naprav za izdajo računov.«

V ponudbi imamo tudi ugoden paket za mobilno davčno blagajno.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,90 19,90 EUR mesečno
1 licenca
Akcija
45% popusta za Android blagajno za prvih 100 prijavljenih
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Android Verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za vse dejavnosti, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov/storitev
  • Pregled artiklov/storitev in cen
  • Tiskanje računov
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Komu ne bo treba imeti davčne blagajne?

Tisti, ki prodajate osnovne izdelke (npr. peso, med) - kmetje pavšalisti, niste zavezani izdajati računov in tudi blagajn ne boste potrebovali. Če prodajate še kaj drugega (denimo pesin sok, pecivo…), morate izdajati račune in boste morali imeti davčne blagajne. Zdaj morate izdajati račune prek vezanih knjig računov, potrjenih na Finančni upravi, ali pa prek blagajn, ki ne omogočajo spreminjanja računov brez sledi (torej enako, kot to velja denimo za gostince, trgovce, vulkanizerje, frizerje…).
Prav tako ne bo potrebna davčna blagajna za storitve, ki so neposredno namenjene končnemu porabniku, pri prodaji vozovnic, žetonov v potniškem prometu, znamk, kolekov, vrednotnic in obrazcev v poštnem prometu, pri prodaji iz avtomatov (pijača).

 

hana-posip

Glavne zahteve mojih gostov in tudi mojega poslovanja so, da imam kvalitetne sestavine in zadostne količine le teh. Ravno to pa lahko zatrdim tudi za sam POS Sector, s katerim lahko efektivno vodim skladiščno poslovanje, imam vedno pregled nad njim in tako vedno lahko izpolnim želje gostov.

Hana Kocjančič – Food place

Pomembno:

Izredno pomembno je program za davčne blagajne pred nakupom tudi testirati. Časovno obdobje za testiranje mora trajati dovolj dolgo, da se lahko sami prepričali, če določena davčna blagajna ponuja vse, kar potrebujete. Prav tako je pomembno, da imate dostop do vseh funkcionalnosti programa, da preizkusite celotno verzijo.

Polna različica POS Sector davčne blagajne je na voljo 30 dni popolnoma brezplačno. Iz izkušenj naših strank lahko povemo, da se boste v tem obdobju ne samo usposobili za delo s programom, temveč se nanj celo navadili.

POS Sector je pripravil tri pakete programov davčne blagajne. Izberite tistega, ki ustreza vašemu poslovanju.

V ceni vseh treh verzij POS Sectorja je vključen tudi modul za davčne blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Oprema, ki je potrebna za delo s POS Sector davčne blagajne:

• naprava za namestitev programa (računalnik, tablični računalnik, pametni telefon)
• program davčne blagajne
• internetna povezava
• tiskalnik

Obstaja veliko razlogov, zakaj bi izbrali ravno našo POS Sector davčno blagajno, našteli jih bomo le nekaj, ki so jih izpostavile naše zadovoljne stranke:

  • ni potrebe kupovati nove, drage opreme, lahko uporabite opremo, ki jo že imate
  • program POS Sector se lahko uporablja v naslednjih operacijskih sistemih: Windows, Android, iOS in Linux, zato imate veliko možnosti pri izbiri naprave za namestitev
  • namestitev je hitra in brezplačna
  • POS Sector ekipa vam nudi spletno podporo 24 ur na dan
  • vse posodobitve aplikacije in nove različice se posodabljajo samodejno in popolnoma brezplačno
  • vse spremembe programa povezane s spremembo zakonskih predpisov so brezplačne in za to poskrbimo mi!
Obstaja veliko razlogov, zakaj bi izbrali ravno našo POS Sector davčno blagajno, našteli jih bomo le nekaj, ki so jih izpostavile naše zadovoljne stranke:

Nekaj najpogostejših vprašanj, za vsa dodatna vprašanja pa nas kontaktirajte v spodnjem obrazcu.

  • Program se uporablja tudi v drugih dejavnostih, tako storitvenih kot v trgovini. V verziji za trgovine je dodatna možnost hitrega iskanja artikla po nazivu, šifri ali uporaba čitalca črtne kode.

  • Da, način uporabe licence se lahko menja.

  • Da, vse kar uporabljate sedaj boste lahko uporabljali še naprej (če so bile naprave kupljene v zadnjih 7 letih). Za konkretne odgovore in ocene obstoječe opreme nas kontaktirajte na pos@possector.si

  • Tudi če nimate nobenih izkušenj z registrskimi blagajnami ali POS programom, ga boste z lahkoto uporabljali in to takoj!

    POS Sector za bare in restavracije je pos – registrska blagajna, ki je bil primarno namenjen gostinskim objektom, da bi zadovoljil vse specifične zahteve tem vrstam storitev. Je zelo enostaven, zato se naši uporabniki z njim seznanijo brez težav in ga takoj začnejo uporabljati.

    Tudi če ste brez predhodnih izkušenj v vodenju inventure, bo delo s tem programom zelo enostavno. Ravno to je eden od razlogov, zakaj je POS Sector zelo privlačen za tiste, ki morda ravno odpirajo novo restavracijo, bar in se še ne znajdejo najbolje v gostinskem poslovanju.

    POS Sector  je dizajniral gostinec za gostince. Prav zaradi tega dejstva je naš pos registrska blagajna drugačen od ostalih podobnih programov.

    Naš POS – registrska blagajna ima mnogo lastnosti, možnosti in analiz, vendar nič manj več, kot je potrebno. Na ta način smo se izognili prenatrpanosti z informacijami in tako pos registrska blagajna daje čisto sliko poslovanja vaše restavracije, bara in poslovne rezultate.

    Čeprav je bil pos registrska blagajna prvotno narejen za restavracije in bare, se POS Sector uporablja v vseh prodajnih in storitvenih dejavnostih.

    Za zdaj je POS Sector dostopen v 16 različnih jezikih: angleški, nemški, portugalski, ruski, hebrejski, arabski, bosanski, hrvaški, srbski, makedonski, slovenski, češki, slovaški, danski, madžarski in albanski.

    Če želite uporabljati POS Sector v drugem jeziku, ki ni naveden zgoraj, nas kontaktirajte in z veseljem bomo program prevedli v vaš jezik.

     

  • Vlada je dokončno potrdila zakon o uvedbi davčnih blagajn

    Glede na to, da je Državni svet dne 17.7.2015 izglasoval veto na zakon o davčnem potrjevanju računov, ki prinaša obveznost davčnih blagajn, neposredno povezanih s finančno upravo, hkrati kazni za kupce, ki ne bodo hranili računov (40 EUR) do izhoda iz poslovnega prostora oziroma do poteka garancije, če gre za dela na domu, so poslanci nato dne 20.07.2015 v približno enourni seji o davčnih blagajnah glasovali ponovno in zakon dokončno potrdili.

    Uvedba davčne blagajne torej obvezuje vse, ki poslujete z gotovino in morate izdajati račune (računov). In to najkasneje 2. januarja 2016.

     

    Časovnica uvajanja davčnih blagajn

    • SEPTEMBER 2015 – Ponudniki storitev, razvijalci opreme in zavezanci od septembra naprej na testnem sistemu preverjajo ustreznost delovanja strojne in programske opreme za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • NOVEMBER  – Pridobitev brezplačnega namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne.
    • DECEMBER  – Neobvezna vključitev v sistem davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • 2. JANUAR 2016 – Obvezna uporaba sistema davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn