Davčna blagajna za restavracije s hitro prehrano

Davčna blagajna za restavracije s hitro prehrano/fast food restavracije je namenjena za vodenje te specifične vrste gostinstva. Ne glede na to, ali je vaš objekt premičen ali nepremičen, bo ta program izpolnil vse potrebe za vaše uspešno poslovanje.

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Blagajna, ki jo uporablja več kot 3800 uporabnikov
Davčna blagajna za restavracije s hitro prehrano
Premakni dol

Osnovna značilnost restavracije s hitro prehrano, kot že ime pove, je hitra priprava in postrežba hrane.

Da pa bi vsakodnevno delo potekalo še hitreje, potrebujete ustrezen program davčne blagajne, ki bo pospešil in kontroliral vaše poslovanje. Glede na to, da boste imeli zakonsko obveznost izdajati račune preko davčne blagajne, vam ponujamo nekaj nasvetov za lažjo odločitev pri njeni izbiri.

Osnovna značilnost restavracije s hitro prehrano, kot že ime pove, je hitra priprava in postrežba hrane.

Oprema za davčno blagajno za restavracije s hitro prehrano

Za uspešno fiskalizacijo vašega gostinskega objekta boste potrebovali program in napravo, kamor boste ta program namestili. Program lahko namestite na računalnik, prenosni računalnik, tablični računalnik ali celo pametni telefon. Nakup programa za davčne blagajne ni pogojen z nakupom naprave, saj boste v večini primerov program lahko namestili na vašo že obstoječo napravo.

Če imate premičen objekt, vam priporočamo uporabo naprave manjše dimenzije in tako, ki se polni na baterije (tablični računalnik ali pametni telefon).

Za tiskanje računov boste potrebovali tudi tiskalnik; na voljo so mali tiskalnik na baterije, standardni ali POS tiskalnik, vse je odvisno od vaših potreb.

Naj še enkrat poudarimo, da z nakupom programa ne potrebuje dodatne opreme. Z uporabo POS Sector davčne blagajne za hitro prehrano lahko prihranite denar in svoj tablični računalnik ali pametni telefon pretvorite v zanesljivo davčno blagajno.

Program POS Sector se lahko uporablja v naslednjih operacijskih sistemih: Windows, Android, iOS in Linux, zato imate veliko možnosti pri izbiri naprave za namestitev.

 

woman

Moja izkušnje s POS Sector blagajno so več kot zelo dobre – naravnost odlična rešitev za vse moje probleme. Veliko mi pomeni podpora ljudi iz POS Sectorja, ki so mi v vsakem trenutku nudili potrebno pomoč in podporo. Na zelo enostaven način smo rešili probleme in zagotovili nemoteno delovanje blagajne. Z velikim veseljem in čisto vestjo vsem priporočam POS Sector blagajno oziroma program, ki je resnično veliko pripomogel k našemu uspešnemu poslovanju.

Laura Baraga – Konoba Nono

Izberite davčno blagajno, ki vam popolnoma odgovarja

Kako lahko veste, ali vam nekaj v celoti ustreza, če tega niste preizkusili? Nikakor!

Ravno zato mislimo, da je izredno pomembno program za davčne blagajne pred nakupom tudi testirati. Časovno obdobje za testiranje mora trajati dovolj dolgo, da bi se lahko sami prepričali, če določena davčna blagajna ponuja vse, kar potrebujete. Prav tako je pomembno, da imate dostop do vseh funkcionalnosti programa, da preizkusite celotno verzijo. Polna različica POS Sector davčne blagajne za hitro prehrano je na voljo 30 dni popolnoma brezplačno. Iz izkušenj naših strank lahko povemo, da se boste v tem obdobju ne samo usposobili za delo s programom, temveč se nanj celo navadili.

Izberite davčno blagajno, ki vam popolnoma odgovarja

Izdajanje računov mora biti hitro in enostavno!

Dobiti naročilo in izdati račun je vsakodnevno opravilo, ki ne bi smelo trajati več kot par sekund.

Z uporabo tabličnega računalnika ali zaslona na dotik se hitrost postopka še pospeši. Da pa bi lahko v svoji restavraciji s hitro prehrano stvari tekle hitro kot blisk, morate imeti davčno blagajno s preprostim in funkcionalnim dizajnom.

 

Nadzor zaposlenih in blaga

Vaša davčna blagajna za restavracije s hitro prehrano bi morala omogočati nadzor nad delom vašega osebja v restavraciji. Davčna blagajna bi morala zahtevati prijavo vašega osebja v sistem, kar vam omogoča spremljanje naročil in izdanih računov. Tudi analiza naročil meri učinkovitost osebja in s tem se izboljšuje vaš servis. Te informacije lahko uporabite za organizacijo osebja v izmene na najboljši možni način, povečate torej učinkovitost in zmanjšate stroške za osebje.

Vsakodnevni popis je nepogrešljiv element v poslovanju restavracije, s čimer nadzorujete in merite uspešnost vašega poslovanja in opredelite morebitne težave ter se odzovete pravočasno, v primeru neugodnih sprememb.

Izberite davčno blagajno, ki vam bo omogočila hitro in enostavno spremljanje stanja zalog kot tudi hitro inventuro ob koncu izmene.

Nadzor zaposlenih in blaga

Pogosta vprašanja:

  • Da, način uporabe licence se lahko menja.

  • Ne, zakonske nadgradnje programa so brezplačne.

  • Kreativnost je več kot le to, da ste drugačni, težje pa je ponuditi preprost, logičen in lep dizajn.

    Lastnikom restavracij in barov, ki želijo uporabljati zaslon na dotik priporočamo, da si pogledajo našo davčno blagajno in jo  preizkusijo.

    Tudi če ne želite uporabljati zaslona na dotik, še vedno uporabljate POS Sector program (blagajne ). Dizajniran je tako, da se prilagodi vsakemu zaslonu  hardware-u, ki ga uporabljate.

    Dizajn POS Sectorja (davčne blagajne) je neverjetno enostaven.

     Je odlična izbira za bare in restavracije vseh velikosti, saj izboljšuje in pospešuje potek dela v gostinskem objektu.

    Seveda se to odraža v izboljšanju storitev in učinkovitosti zaposlenih. Zaradi enostavnosti naročil in izdajanja računov bo naš program všeč vašemu osebju. To je eden od razlogov, zakaj POS Sector izboljšuje potek dela, učinkovitost zaposlenih in pomaga povečati celoten dobiček. Poskusite POS Sector brezplačno!

     

  • V tem času imate na razpolago ogromno ponudbo davčnih blagajn, prepričani pa smo, da je POS Sector davčna blagajna najboljša izbira za vas zaradi širokega spektra možnosti, ki vam jih ponuja.

    Najbolj enostaven način za izbiro blagajne je, da napišete seznam prioritetnih zahtev, ki jih mora izpolnjevati. Ta seznam  bo precej olajšal izbiro. Za primer  ponujamo seznam potencialnih zahtev, da bi vam olajšali izbiro ustrezne blagajne:

    • imeti mora testno verzijo, s katero boste  še pred nakupom simulirali in preizkusili delovanje takšne pos
      registrska blagajna v vaši dejavnosti in preizkusili, kakšne možnosti vam ponuja
    • enostavnost priprave in uporabe blagajne s strani lastnika lokala in osebja
    • možnost izdelave in uporabe v različnih sektorjih oz. rajonih (npr. v gostinstvu – terasa, šank,kuhinja.. storitve)
    • možnost dela na več lokacijah (v primeru, da dejavnost izvajate na terenu na več lokacijah)
    • možnosti, ki jih ponuja davčna blagajna:
    1. v več različnih objektih,
    2. z različnimi strankami (VIP, zaposleni, kartice ugodnosti, kuponi….) ddv
    3. možnosti izvedbe posebnih akcij (kuponi, akcije, Happy hour.. storitve domov)
    • enostavnost sprememb osnovnih podatkov v blagajni (cene, zaloge blaga, imena artiklov oz. storitev, dodajanje novih artiklov – storitev in podobno)
    • možnost vnaprejšnjega definiranja cen za akcijo in avtomatsko aktivacijo teh cen na želeni datum, uro (periodično, npr. vsak petek od 09:00 do 12:00 popust na določen artikel/storitve)
    • kompatibilnost pos registrska blagajna oziroma tiskalnik z vašim računovodstvom in način izmenjave podatkov
    • možnost izdaje – omogočanja popustov za stalne stranke in izdelavo kartic zvestobe
    • možnost izdelave poročil v realnem času, z možnostjo poljubnega definiranja časovnih obdobij in lokacij ter drugih parametrov (promet po zaposlenih, najbolj prodajani artikli – storitve,…. blagajne)ddv
    • možnost izdelave poročil za več različnih lokacij – izpostav (tiskalnik)
    • možnost takojšnjega pregleda stanja zalog/skladišča na določeni datum
    • spremljanje in evidentiranje dobave in prodaje blaga in materiala
    • pomoč in podpora za uporabnike
    • cena podpore za uporabnike blagajne
    • morebitna doplačila, v primeru spremembe zakonske podzakonske regulative, nadgradnje programa
    • možnost  delovanja pos registrska blagajna na različnih operativnih sistemih (Windows, Android, Linux,….)
    • možnost  uporabe blagajne na različnih napravah (POS terminal, laptop, tablični računalnik, mobilni telefon, registrske oprema tiskalnik….) ddv

    Navedeni seznam zahtev naj vam bo v pomoč odločitvi za nakup pos registrska blagajna oziroma registrske oprema tiskalnik, da bo le ta najbolj prilagojen zahtevam vaše dejavnosti. Cena je sicer pomembna, vendar ne sme biti odločilen dejavnik izbiri, saj določene cenene rešitve dolgoročno povzročijo veliko dodatnih stroškov.

    Prepričani smo, da POS Sector davčna blagajna izpolnjuje prav vsako od zgoraj navedenih zahtev in to po najvišjih standardih, zato je POS Sector davčna blagajna za vas prav gotovo dobra izbira.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljajte na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

Cene paketov:

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Namestite davčno blagajno POS Sector za restavracije s hitro prehrano še danes. Izboljšajte storitev in organizacijo osebja in povečajte dobiček s spremljanjem zaposlenih in enostavno inventuro.

Za dodatne informacije in vprašanja v zvezi s programom POS Sector davčne blagajne vas prosimo, da nas kontaktirate: