Davčna blagajna za pizzerije

Vodite pizzerijo in iščete sistem, ki bo ustrezal vsem vašim poslovnim podvigom?

Poleg dobrega recepta za pizzo, vaš objekt potrebuje tudi kvalitetno davčno blagajno za pizzerije.

Preizkusite POS Sector davčno blagajno za pizzerije, ki je namensko razvita za to vrsto gostinstva.

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!
Davčna blagajna za pizzerije
Premakni dol

Glede davčne blagajne ima vaša pizzerija določene potrebe in zahteva sistem, ki je prilagojen za delo v pizzeriji.

POS Sector davčno blagajno za pizzerije smo razvili v sodelovanju z gostinci, ki že vrsto let uspešno vodijo pizzerije. POS Sector ni le davčna blagajna, ampak sistem, s katerim lahko upravljate celotno poslovanje in poenostavite delo v pizzeriji.

"Delo z normativi" – je skrivnost uspešne pizzerije.

Prednost POS Sector davčne blagajne za pizzerije v primerjavi z drugimi davčnimi blagajnami je ta, da je bil program razvit v sodelovanju z gostinci in lastniki pizzerij, ki natančno vedo, kakšne so njihove potrebe.

Pri razvijanju programa POS Sector je bila posebna pozornost usmerjena delu z normativi, to so sestavine, ki so potrebne za pripravo pizze ali kakšne druge jedi, ki jo nudite v vaši pizzeriji. Pizza je jed, ki jo je mogoče pripraviti na veliko načinov – od preproste margarite do pizze s sestavinami po želji gosta npr. manjša, večja – pol klasična, pol kraška – z različnimi dodatki,… Vaši gostje, ljubitelji pizze morajo imeti pravico do izbire, ko gre za sestavine, vaša davčna blagajna za pizzerije pa mora te sestavine prepoznati.

martina-lasic

Zame je ena od najpomembnejših postavk v poslovanju vsakega gostinca to, da so zelo natančno definirani normativi porabe. S točno vnesenimi normativi porabe sestavin za jed ali pijačo, lahko zelo natančno spremljamo in predvidevamo ter analiziramo celo svoje poslovanje, tako po porabi blaga kot tudi trenutno stanje skladišča.

To dejstvo in funkcija je bila ena od najpomembnejših faktorjev pri izbiri programa za blagajno. POS Sector je v celoti izpolnil vsa moja pričakovanja.

S POS Sectorjem je tako naše delo lažje in bolj uspešno!

Martina Lasič – Food House

Zakaj je POS Sector davčna blagajna za pizzerije najboljša rešitev za vas?

POS Sector davčno blagajno za pizzerije lahko vsak uporabnik individualno prilagodi svojim potrebam, zahvaljujoč Back Office-u. Back Office POS Sector davčne blagajne za pizzerije omogoča različne možnosti: od postavitve realnih poslovnih ciljev, do prepoznavanja najljubših in ne tako popularnih jedi na meniju, projekcija prometa in dobička na tedenski, mesečni ali letni ravni, poleg tega pa tudi boljša organizacija osebja in s tem minimalizacija stroškov.

Zakaj je POS Sector davčna blagajna za pizzerije najboljša rešitev za vas?

Preberite si nekatere od funkcionalnosti POS Sector davčne blagajne za pizzerije:

  • delo z normativi
  • možnost vpisa beležke za kuhinjo (npr. več sira)
  • delo z več naročili
  • prenos naročil po mizah
  • enostavna delitev računa, če gostje želijo plačati posamično
  • pregled izstavljenih računov in možnost ponovnega izpisa
  • možnost dela po mizah z dejansko postavitvijo
  • storno računa
  • preklic naročila
  • sprememba načina plačila računa
  • delo v izmenah in seštevek izmene
  • delo z več skladišči
  • delo z dobavitelji
  • delo s happy hour cenami
  • vstop artiklov v zaloge
  • pregled zalog po različnih kriterijih (kvantitativna vrednost zalog, finančne vrednosti zalog)
  • pregled vrednosti zalog na določen datum
  • popravek evidence zalog in presežek ali primanjkljaj
  • možnost dela z več in različnimi davčnimi stopnjami
  • delo z različnimi tiskalniki
  • možnost dela v večih jezikih in z več valutami
  • analiza prometa glede na različne kriterije (prodaja artiklov, porabljeno blago, pregled prodaje po natakarjih, po vrsti plačila,…)
  • ogled poročila za določen datum ali želeno obdobje
  • integrirana baza podatkov o strankah

Najbolj pogosta vprašanja

  • Da, način uporabe licence se lahko menja.

  • Da, vse kar uporabljate sedaj boste lahko uporabljali še naprej (če so bile naprave kupljene v zadnjih 7 letih). Za konkretne odgovore in ocene obstoječe opreme nas kontaktirajte na pos@possector.si

  • V tem času imate na razpolago ogromno ponudbo davčnih blagajn, prepričani pa smo, da je POS Sector davčna blagajna najboljša izbira za vas zaradi širokega spektra možnosti, ki vam jih ponuja.

    Najbolj enostaven način za izbiro blagajne je, da napišete seznam prioritetnih zahtev, ki jih mora izpolnjevati. Ta seznam  bo precej olajšal izbiro. Za primer  ponujamo seznam potencialnih zahtev, da bi vam olajšali izbiro ustrezne blagajne:

    • imeti mora testno verzijo, s katero boste  še pred nakupom simulirali in preizkusili delovanje takšne pos
      registrska blagajna v vaši dejavnosti in preizkusili, kakšne možnosti vam ponuja
    • enostavnost priprave in uporabe blagajne s strani lastnika lokala in osebja
    • možnost izdelave in uporabe v različnih sektorjih oz. rajonih (npr. v gostinstvu – terasa, šank,kuhinja.. storitve)
    • možnost dela na več lokacijah (v primeru, da dejavnost izvajate na terenu na več lokacijah)
    • možnosti, ki jih ponuja davčna blagajna:
    1. v več različnih objektih,
    2. z različnimi strankami (VIP, zaposleni, kartice ugodnosti, kuponi….) ddv
    3. možnosti izvedbe posebnih akcij (kuponi, akcije, Happy hour.. storitve domov)
    • enostavnost sprememb osnovnih podatkov v blagajni (cene, zaloge blaga, imena artiklov oz. storitev, dodajanje novih artiklov – storitev in podobno)
    • možnost vnaprejšnjega definiranja cen za akcijo in avtomatsko aktivacijo teh cen na želeni datum, uro (periodično, npr. vsak petek od 09:00 do 12:00 popust na določen artikel/storitve)
    • kompatibilnost pos registrska blagajna oziroma tiskalnik z vašim računovodstvom in način izmenjave podatkov
    • možnost izdaje – omogočanja popustov za stalne stranke in izdelavo kartic zvestobe
    • možnost izdelave poročil v realnem času, z možnostjo poljubnega definiranja časovnih obdobij in lokacij ter drugih parametrov (promet po zaposlenih, najbolj prodajani artikli – storitve,…. blagajne)ddv
    • možnost izdelave poročil za več različnih lokacij – izpostav (tiskalnik)
    • možnost takojšnjega pregleda stanja zalog/skladišča na določeni datum
    • spremljanje in evidentiranje dobave in prodaje blaga in materiala
    • pomoč in podpora za uporabnike
    • cena podpore za uporabnike blagajne
    • morebitna doplačila, v primeru spremembe zakonske podzakonske regulative, nadgradnje programa
    • možnost  delovanja pos registrska blagajna na različnih operativnih sistemih (Windows, Android, Linux,….)
    • možnost  uporabe blagajne na različnih napravah (POS terminal, laptop, tablični računalnik, mobilni telefon, registrske oprema tiskalnik….) ddv

    Navedeni seznam zahtev naj vam bo v pomoč odločitvi za nakup pos registrska blagajna oziroma registrske oprema tiskalnik, da bo le ta najbolj prilagojen zahtevam vaše dejavnosti. Cena je sicer pomembna, vendar ne sme biti odločilen dejavnik izbiri, saj določene cenene rešitve dolgoročno povzročijo veliko dodatnih stroškov.

    Prepričani smo, da POS Sector davčna blagajna izpolnjuje prav vsako od zgoraj navedenih zahtev in to po najvišjih standardih, zato je POS Sector davčna blagajna za vas prav gotovo dobra izbira.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljajte na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

  • Ne, zakonske nadgradnje programa so brezplačne.

  • Kreativnost je več kot le to, da ste drugačni, težje pa je ponuditi preprost, logičen in lep dizajn.

    Lastnikom restavracij in barov, ki želijo uporabljati zaslon na dotik priporočamo, da si pogledajo našo davčno blagajno in jo  preizkusijo.

    Tudi če ne želite uporabljati zaslona na dotik, še vedno uporabljate POS Sector program (blagajne ). Dizajniran je tako, da se prilagodi vsakemu zaslonu  hardware-u, ki ga uporabljate.

    Dizajn POS Sectorja (davčne blagajne) je neverjetno enostaven.

     Je odlična izbira za bare in restavracije vseh velikosti, saj izboljšuje in pospešuje potek dela v gostinskem objektu.

    Seveda se to odraža v izboljšanju storitev in učinkovitosti zaposlenih. Zaradi enostavnosti naročil in izdajanja računov bo naš program všeč vašemu osebju. To je eden od razlogov, zakaj POS Sector izboljšuje potek dela, učinkovitost zaposlenih in pomaga povečati celoten dobiček. Poskusite POS Sector brezplačno!

     

  • Pred vsakim delom se mora vaš natakar prijaviti s svojim geslom v davčno blagajno, da bi vnašal kakršnekoli podatke naročila. Za postopke prijave imate možnost uporabe magnetne kartice, vnos gesla, ki se ga prej ustvari za vsakega zaposlenega. Če vi tako želite, se načinu dela s prijavo v blagajno  izognete, kar pa ne priporočamo, saj je to zelo pomembna stvar za spremljanje in analiziranje delo svojih zaposlenih.

    Po prijavi zaposlenega v program (blagajne) boste sledili, vsakemu naročilu ali drugemu vnosu  s strani vašega osebja. Na ta način ob koncu delovne izmene spremljali in analizirali delo in rezultate vsakega od vaših zaposlenih in dobili ustrezne informacije, ki jih potrebujete za organiziranje kadrovskih potreb, maksimiziranje njihove učinkovitosti in zmanjšanje stroškov za osebje.

    Na ta način POS Sector povečuje učinkovitost prodaje in spremljanje aktivnosti zaposlenih ter omogoča boljše kreiranje ponudbe in kreiranje posameznih skupin zaposlenih za skupno delo z namenom doseganja boljših prodajnih rezultatov. Sistem prijave omogoča kontrolo nad morebitnimi primanjkljaji v blagajni in preprečuje nepošteno delo zaposlenih. Sistem prijave vam omogoča pregled nad izvrševanjem naročene prodajne politike zaposlenih , npr. se poslužujejo in priporočajo gostom določene artikle, katerih prodajo želite spodbuditi.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljate na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

     

  • Nastavitev mreže za delovanje z več blagajnami je enostavna (omogoči se oddaljena povezava do strežnika SQL) in se preko konfiguratorja namesti povezava s POS Sectorjem.

  • Vlada je dokončno potrdila zakon o uvedbi davčnih blagajn

    Glede na to, da je Državni svet dne 17.7.2015 izglasoval veto na zakon o davčnem potrjevanju računov, ki prinaša obveznost davčnih blagajn, neposredno povezanih s finančno upravo, hkrati kazni za kupce, ki ne bodo hranili računov (40 EUR) do izhoda iz poslovnega prostora oziroma do poteka garancije, če gre za dela na domu, so poslanci nato dne 20.07.2015 v približno enourni seji o davčnih blagajnah glasovali ponovno in zakon dokončno potrdili.

    Uvedba davčne blagajne torej obvezuje vse, ki poslujete z gotovino in morate izdajati račune (računov). In to najkasneje 2. januarja 2016.

     

    Časovnica uvajanja davčnih blagajn

    • SEPTEMBER 2015 – Ponudniki storitev, razvijalci opreme in zavezanci od septembra naprej na testnem sistemu preverjajo ustreznost delovanja strojne in programske opreme za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • NOVEMBER  – Pridobitev brezplačnega namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne.
    • DECEMBER  – Neobvezna vključitev v sistem davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • 2. JANUAR 2016 – Obvezna uporaba sistema davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn

     

     

Cene paketov:

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni