Davčna blagajna za nočne klube

Nameravate odpreti nočni klub ali pa boste potrebovali davčno blagajno za nočni klub zaradi Zakona o davčnem potrjevanju računov? POS Sector davčna blagajna za diskoteke je idealna izbira za tiste, ki želijo večnamenski program, ki je še vedno preprost za uporabo.

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!
Davčna blagajna za nočne klube
Premakni dol

Multifunkcionalen program, vendar enostaven za uporabo.

Pri oblikovanju programa so sodelovali lastniki barov in restavracij, ki so iskali optimalne rešitve za svoje težave v gostinstvu. Ravno zato se naš program razlikuje od podobnih produktov na tržišču. Program odlikujejo praktične in logične rešitve, enostavna pa je tudi namestitev ter usposabljanje za delo s programom.

Če ste lastnik ali pa vodite nočni klub, boste potrebovali program, ki nudi več kot le izdajanje računov. Za delo v gostinskem objektu je zelo pomembno imeti davčno blagajno, ki je hitra, varna in poenostavi delo v vašem nočnem klubu.

Program vam mora poleg izdajanja računov omogočiti tudi vodenje poslovanja, analize poslovanja in nadzor dela osebja.

Zakaj bodo vaši natakarji želeli delati s POS Sector davčno blagajno?

ENOSTAVNO KREIRANJE NAROČIL

Kreiranje naročil v POS Sector davčni blagajni za nočne klube je hitro in enostavno, z možnostjo razdelitve dela po mizah. V programu so prikazane in razporejene mize tako, kot so postavljene v vašem klubu.
Realističen prikaz razporeda miz je še posebej pomemben za diskoteke, saj so ti objekti pogosto razdeljeni na prostorske segmente, zgoraj, spodaj, separeji,...s tem načinom dela po mizah pa je natakarjem omogočena vizualizacija.

Zakaj bodo vaši natakarji želeli delati s POS Sector davčno blagajno?

Več modelov za plačevanje in izdajanje računov

Potek plačevanja in izdajanja računov se v naši davčni blagajni za nočne klube odvija na različne načine. Nekaj pomembnih značilnosti programa:

  • hitro in enostavno dodelite popust na račun
  • možnost pošiljanja več naročil, z več miz v bar, da se pospeši postopek priprave pijače in s tem hitra postrežba
  • pošiljanje sporočil v bar
  • delo s “Happy hour” cenami
  • brisanje konzumacije z računa brez nepotrebnih korakov, brez izgubljanja časa
  • možnost delitve računa in po želji gostov plačilo za celotno naročilo ali posamično
  • evidentiranje liste VIP obiskovalcev
  • izdajanje računov s podatki vaših gostov, fizičnih ali pravnih oseb na njihovo zahtevo

Nadzor uspešnosti in učinkovitosti zaposlenih

Nadzor in analiza dela vaših natakarjev je ena od pomembnih značilnosti programa. Vsak natakar se mora pred vstopom v sistem prijaviti v program. Ta postopek traja le nekaj trenutkov, vendar je pomemben za spremljanje vseh dejavnosti, ki jih lahko kasneje analizirate v programu. Analizo je mogoče opraviti za vsak artikel in po osebju, v različnih časovnih obdobjih.

Zgoraj omenjena značilnost POS Sector davčne blagajne za nočne klube vam omogoča nadzor nad delom zaposlenih in doseganje največje učinkovitosti s povezovanjem zaposlenih v odlične ekipe (izmene) za kar najboljši uspeh vašega kluba.

S tem si boste zmanjšali stroške za osebje, onemogočili morebitne kraje osebja, prepoznali neučinkovite delavce in tiste z dobrimi rezultati tudi nagradili.

quote-1

POS Sector ima odlično ravnotežje med standardnimi funkcijami POS sistema in enostavne blagajne. To nam omogoča, da svoje osebje zelo hitro izobrazimo za delo s programom in da ga osebje izredno enostavno in z veseljem uporablja, saj ne povzroča prav nobenih problemov, rešuje pa vse situacije, ki se vsakodnevno odvijajo v gostinstvu.

Marko Hrovat, Skala

Možnost uporabe tabličnega računalnika ali pametnega telefona za dvosmerno komunikacijo

Natakar lahko vsako naročilo preko tabličnega računalnika ali mobilnega telefona pošlje neposredno v bar. Izbira naprave, ki jo uporabljajo natakarji je povsem vaša odločitev.

Ta funkcija omogoča dvosmerno komunikacijo med natakarji in barom, ki zagotovo pospeši proces izdaje naročil, s tem pa se v vašem lokalu tudi hitreje menjajo gosti, poveča se konzumacija pijače in vi imate večji zaslužek. Zmanjša se število napak pri naročilih, ki lahko zaradi hrupa v nočnem klubu nastanejo pri verbalni komunikaciji med natakarjem in barmanom. Naročilo je poslano neposredno v bar medtem, ko je natakar še pri gostih.

Vse kar potrebujete za namestitev programa je tablični računalnik za natakarje, računalnik v baru na katerem se prikaže naročilo in tiskalnik. Izbor je odvisen od vaših potreb in seveda finančnih zmožnosti.

Brezplačna nadgradnja programa POS Sector za nočne klube

Vaša davčna blagajna za nočne klube mora biti v skladu z vsemi zakonskimi predpisi v primeru sprememb in dopolnitev zakona. Poleg tega mora biti vaša davčna blagajna v stiku s trendi v poslovanju, kar zahteva redne posodobitve programa. Veliko ponudnikov takovrstnih programov nadgradnje še dodatno zaračuna. Uskladitev sistema POS Sector davčne blagajne za nočne klube z vsemi zakonskimi spremembami in dopolnitvami, kot tudi morebitne posodobitve programa se opravijo samodejno in so popolnoma brezplačne.

Dovolite nam, da skrbimo za vas.

Brezplačna nadgradnja programa POS Sector za nočne klube

Cene paketov:

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Za dodatne informacije in vprašanja v zvezi s programom POS Sector davčne blagajne vas prosimo, da nas kontaktirate:

Najbolj pogosta vprašanja:

  • Program se uporablja tudi v drugih dejavnostih, tako storitvenih kot v trgovini. V verziji za trgovine je dodatna možnost hitrega iskanja artikla po nazivu, šifri ali uporaba čitalca črtne kode.

  • Da, način uporabe licence se lahko menja.

  • Da, vse kar uporabljate sedaj boste lahko uporabljali še naprej (če so bile naprave kupljene v zadnjih 7 letih). Za konkretne odgovore in ocene obstoječe opreme nas kontaktirajte na pos@possector.si

  • Ne, zakonske nadgradnje programa so brezplačne.

  • Pred vsakim delom se mora vaš natakar prijaviti s svojim geslom v davčno blagajno, da bi vnašal kakršnekoli podatke naročila. Za postopke prijave imate možnost uporabe magnetne kartice, vnos gesla, ki se ga prej ustvari za vsakega zaposlenega. Če vi tako želite, se načinu dela s prijavo v blagajno  izognete, kar pa ne priporočamo, saj je to zelo pomembna stvar za spremljanje in analiziranje delo svojih zaposlenih.

    Po prijavi zaposlenega v program (blagajne) boste sledili, vsakemu naročilu ali drugemu vnosu  s strani vašega osebja. Na ta način ob koncu delovne izmene spremljali in analizirali delo in rezultate vsakega od vaših zaposlenih in dobili ustrezne informacije, ki jih potrebujete za organiziranje kadrovskih potreb, maksimiziranje njihove učinkovitosti in zmanjšanje stroškov za osebje.

    Na ta način POS Sector povečuje učinkovitost prodaje in spremljanje aktivnosti zaposlenih ter omogoča boljše kreiranje ponudbe in kreiranje posameznih skupin zaposlenih za skupno delo z namenom doseganja boljših prodajnih rezultatov. Sistem prijave omogoča kontrolo nad morebitnimi primanjkljaji v blagajni in preprečuje nepošteno delo zaposlenih. Sistem prijave vam omogoča pregled nad izvrševanjem naročene prodajne politike zaposlenih , npr. se poslužujejo in priporočajo gostom določene artikle, katerih prodajo želite spodbuditi.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljate na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

     

  • Kreativnost je več kot le to, da ste drugačni, težje pa je ponuditi preprost, logičen in lep dizajn.

    Lastnikom restavracij in barov, ki želijo uporabljati zaslon na dotik priporočamo, da si pogledajo našo davčno blagajno in jo  preizkusijo.

    Tudi če ne želite uporabljati zaslona na dotik, še vedno uporabljate POS Sector program (blagajne ). Dizajniran je tako, da se prilagodi vsakemu zaslonu  hardware-u, ki ga uporabljate.

    Dizajn POS Sectorja (davčne blagajne) je neverjetno enostaven.

     Je odlična izbira za bare in restavracije vseh velikosti, saj izboljšuje in pospešuje potek dela v gostinskem objektu.

    Seveda se to odraža v izboljšanju storitev in učinkovitosti zaposlenih. Zaradi enostavnosti naročil in izdajanja računov bo naš program všeč vašemu osebju. To je eden od razlogov, zakaj POS Sector izboljšuje potek dela, učinkovitost zaposlenih in pomaga povečati celoten dobiček. Poskusite POS Sector brezplačno!

     

  • Vlada je dokončno potrdila zakon o uvedbi davčnih blagajn

    Glede na to, da je Državni svet dne 17.7.2015 izglasoval veto na zakon o davčnem potrjevanju računov, ki prinaša obveznost davčnih blagajn, neposredno povezanih s finančno upravo, hkrati kazni za kupce, ki ne bodo hranili računov (40 EUR) do izhoda iz poslovnega prostora oziroma do poteka garancije, če gre za dela na domu, so poslanci nato dne 20.07.2015 v približno enourni seji o davčnih blagajnah glasovali ponovno in zakon dokončno potrdili.

    Uvedba davčne blagajne torej obvezuje vse, ki poslujete z gotovino in morate izdajati račune (računov). In to najkasneje 2. januarja 2016.

     

    Časovnica uvajanja davčnih blagajn

    • SEPTEMBER 2015 – Ponudniki storitev, razvijalci opreme in zavezanci od septembra naprej na testnem sistemu preverjajo ustreznost delovanja strojne in programske opreme za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • NOVEMBER  – Pridobitev brezplačnega namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne.
    • DECEMBER  – Neobvezna vključitev v sistem davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • 2. JANUAR 2016 – Obvezna uporaba sistema davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn