Davčna blagajna za gostinstvo - POS Sector

Blagajna za gostinstvo, ki jo uporablja več kot 3800 lokalov

Davčna blagajna za gostinstvo - POS Sector
Preizkusite blagajno POS Sector brezplačno Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!

Enostavna izdaja računov, hitrost, varnost in zanesljivost delovanja so odlike, ki krasijo našo davčno blagajno za gostinstvo POS Sector.

Ne glede na vrsto gostinskega lokala, se vsi v poslovanju srečujejo s podobnimi težavami. Ena od teh je tudi t.i. “rush hour”, obdobje v dnevu, ko vaš lokal obišče največje število gostov. Zaradi tega mora biti program, s katerim izdajate račune hiter, zanesljiv in obenem tudi enostaven za uporabo.

Davčna blagajna za gostinstvo POS Sector vam omogoča:

  • enostavno izdajanje računov
  • hitro in enostavno dodajanje novih artiklov, spremembo cene in drugih podatkov
  • vodenje skladiščnega poslovanja in normativov v administraciji programa
  • dodatne vrste plačil (kreditna kartica, nakazilo ali kupon)
  • omogoča vnos popustov na posamezno postavko ali cel račun
  • izdajo računov za davčne zavezance
  • podrobno nastavitev dostopa do posameznih funkcij posameznih delov programa za posamezne uporabnike
  • možnost povezovanja večih enot za poslovanje oz. plačevanje
  • izpis na več vrst tiskalnikov
  • predal za denar je povezan s programom
hana-posip

Glavne zahteve mojih gostov in tudi mojega poslovanja so, da imam kvalitetne sestavine in zadostne količine le teh. Ravno to pa lahko zatrdim tudi za sam POS Sector, s katerim lahko efektivno vodim skladiščno poslovanje, imam vedno pregled nad njim in tako vedno lahko izpolnim želje gostov.

Hana Kocjančič – Food place

Program za gostinstvo omogoča naročila tudi po posameznih mizah.

Poleg izpolnjevanja splošnih pravil gostoljubnosti, kulture natakarjev in dobre hrane in pijače, je zelo pomemben faktor za uspešno delovanje lokala tudi hitrost prevzema naročil in hitrost postrežbe. Davčne blagajne za gostinstvo POS Sector vam omogočajo, da boste vodili naročila po mizah, katera se lahko kasneje tudi zbirno skupno zaračunajo.

Naročila, ki jih sprejema natakar se lahko avtomatsko razdelijo na tiskalnik v kuhinjo (za naročila) in tiskalnik na točilnem pultu (za račune gostom). Tiskalnik v kuhinji tiska kompletno prejeto naročilo po artiklih, ali posamično po vsakem računu.

Računi za goste se izdajajo na tiskalniku natakarja. Le ta lahko razdeli račun, tako da izda račun na davčnega zavezanca in natisne račun, v kolikor stranka tako želi, oziroma opravi vse, kar je od njega zahtevano z zakonskimi predpisi in ustreza vsem najvišjim zahtevam, ki jih mora imeti kvalitetna davčna blagajna.

Zakaj vam uporaba programa POS Sector v gostinstvu olajšuje poslovanje in prinaša uspeh:

  • ker omogoča delo po mizah
  • ker omogoča delo z izdajo individualnih in skupinskih računov
  • ker omogoča deljenje naročil na točilni pult in na kuhinjo
  • ker omogoča deljenje računa na posamezne osebe v skupini
  • omogoča izdajo računa za davčne zavezance
  • ker omogoča vodenje sprejema, normativov in nadzor nad stanjem zalog v skladišču

Ali veste da...

v 19 državah po svetu naši partneri distribuirajo in vzdržujejo POS Sector
3827 gostinskih lokalov vsakodnevno uporablja POS Sector
6,5 milijonov računov izdajo uporabniki letno s pomočjo POS Sector davčne blagajne

Analiza poslovanja in spremljanja trendov poslovanja, ki jih omogoča davčna blagajna za gostince

POS Sector davčne blagajne za gostinstvo omogočajo možnost jasne in pregledne analize poslovanja v obliki slikovnega prikaza.
Slika je vredna več kot tisoč besed – da to drži, se boste lahko z gotovostjo prepričali tudi v POS Sectorju. Brez odvečne količine številk vam bo poslovanje prikazano v kombinaciji številk in diagramov, z natančno in jasno poudarjenimi najbolj pomembnimi informacijami za vaše poslovanje. Vse to vam bo omogočilo, da boste lahko takoj in jasno razbrali vse pomembne poslovne podatke in vam omogočilo pravočasno reagiranje s ciljem izboljšanja parametrov poslovanja ali zaustavitve negativnih trendov.

Prednosti programa:

  • jasen in natančen vpogled v trenutno poslovanje, kot tudi spremljanje trendov poslovanja in prodaje po posameznih obdobjih
  • omogoča natančne analize poslovanja
  • omogoča pripravo za knjigovodstvo
  • možnost povezovanja z vašim knjigovodskim sistemom
  • ta sistem uporabljajo tako restavracije, trgovine ali saloni v hotelih s 5 zvezdicami, če pomaga njim, bo gotovo tudi vam
  • testiranje polne verzije programa popolnoma brezplačno
Analiza poslovanja in spremljanja trendov poslovanja, ki jih omogoča davčna blagajna za gostince

Professional paket za tiste, ki potrebujejo še več.

Prednost uporabe Kitchen Display (zaslona v kuhinji), v skupnem delovanju s tablični poslovanjem natakarjev je v tem, da omogoča dvosmerno komunikacijo med kuhinjo in natakarjem. Natakar pošilja naročila kuhinji, iz katerekoli lokacije v lokalu v realnem času in takoj, ko jih prejme od gostov, kuharji pa imajo možnost obvestiti natakarja o pripravljenem naročilu za postrežbo.

Mobilno naročanje

Mobilno naročanje

Uporaba tabličnega računalnika ali mobilnega telefona odpravlja napake pri posredovanju naročila od gosta, preko natakarja do kuhinje.
Natakar sprejem naročilo za mizo, medtem, ko se pogovarja z gostom. Namesto tega, da bi šel do točilnega pulta in tam prepisal naročilo, uporablja za vnos naročila tablični računalnika ali telefon in takoj ob sprejemu naročilo v celoti in brez napak posreduje v kuhinjo. Brez dvojnega dela, brez motečih hodov, brez nesporazumov.

Kuhinjski monitor

Kuhinjski monitor

Kitchen display (kuhinjski zaslon) je zaslon na dotik ali tablični računalnik nameščen v kuhinji, ki beleži naročila na zaslonu in kuharju omogoča možnost pregleda nad vsemi naročili in takojšnjega kontaktiranja natakarja, ko je naročilo pripravljeno za postrežbo. Kuhar lahko vidi, kateri natakar, za katero mizo in pred koliko časa je sprejel naročilo, kar mu omogoča lažje odločanje, katero naročilo bo najprej pripravil.

Izberite ustrezen paket, glede na potrebe vašega poslovanja.

V ceni vseh treh verzij POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Pos Sector blagajna nam je izredno poenostavila delo z blagajno in artikli

tina

Po uporabi prejšnjega POS programa, ki je vseboval na tisoče nepotrebnih stvari, nam je POS Sector totalno poenostavil poslovanje. V vsakem trenutku dneva deluje hitro, enostavno in učinkovito, lahko sproti preverjamo potrošnjo artiklov in materiala, stanje zalog oz. skladišča, preverjamo ali je stanje blagajne v redu, ali so natakarji vsaki stranki izdali račun in ali je bil račun plačan.

Delo z normativi je zelo dobro urejeno in enostavno za uporabo, tako da se ne mučimo več z viški ali manjki sokov, ko se streže mešane pijače. V vseh pogledih nam je POS Sector zelo olajšal, poenostavil in izboljšal poslovanje z blagajno in artikli.

Tina Pučko – Caffe Bar Paviljonček

Delajte tisto, kar vas veseli
POS Sector bo poskrbel za vse ostalo!

Delajte tisto, kar vas veseli <br> POS Sector bo poskrbel za vse ostalo!
Preizkusite POS Sector brezplačno Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!

Najbolj pogosta vprašanja:

  • Program se uporablja tudi v drugih dejavnostih, tako storitvenih kot v trgovini. V verziji za trgovine je dodatna možnost hitrega iskanja artikla po nazivu, šifri ali uporaba čitalca črtne kode.

  • Ne! V kolikor se odločite za našo podporo ali najem POS Sectorja, niste dolžni podpisati dolgoročne pogodbe. Program se v tem primeru plača mesečno.

  • Ne, zakonske nadgradnje programa so brezplačne.

  • Spletna namestitev programa je brezplačna. Artikli se vnašajo kasneje, ko je program že nameščen. Če želite, vam program pridemo namestiti tudi osebno, vendar se ta storitev plača, v dogovoru s stranko.

  • Načini, s katerimi lahko kupite program so preko kreditne kartice, PAY PAL in plačilo preko banke.

  • Gostje pogosto spreminjajo predlagane priloge iz menija in želijo posebno pripravo nekaterih jedi. Brez te možnosti v programu bi moral natakar vsakič hoditi v bar ali kuhinjo in pojasnjevati, kaj stranka želi. Za gostinca to pomeni nepotrebna izguba časa zaposlenih in nenazadnje dobička. Z možnostjo direktnega sporočila baru ali kuhinji o menjavi prilog ali načina priprave hrane bo ta problem rešen, brez nepotrebnih izgub.

    Pri menjavi prilog program v povezavi s skladiščem opravlja ponastavitve definiranih osnovnih prilog v normativih določene hrane in pijače.

     

  • Ste utrujeni od stalni preračunavanj glede poslovanja? Ste nejevoljni, ko morate spet pripraviti primerjavo podatkov, ki odražajo poslovanje vašega gostinskega objekta v določenih časovnih intervalih? S pomočjo POS Sector-ja lahko vedno in tekoče ter na zelo enostaven način spremljate poslovanje dela s pomočjo grafov in številskih vrednostmi, ki jasno prikazujejo stanje vašega poslovanja in vam omogočajo, da se takoj odzovete na parametre v poslovanju, ki niso v skladu z vašimi cilji in željami.

    S primerjavo rezultatov vaših zaposlenih ali podatkov o prodaji posameznih artiklov iz ponudbe za določeno obdobje, boste lahko sprejeli ustrezne ukrepe in dobili nove ideje, kot npr. priprava posebnih ponudb za določene artikle, odločitev za spodbudo poslovanja v določenem času dneva v obliki “happy hour”, itd.

    Naša davčna blagajna vam pomaga pripraviti podatke za računovodstvo. Podatki se lahko enostavno prenesejo iz POS Sectorja v CSV ali Excel datoteko, da pa se do teh podatkov neposredno dostopati preko našega API-ja, ki omogoča pošiljanje podatkov v računovodstvo direktno preko interneta.

    POS Sector vam daje možnost, da se omeji dostop do nekaterih podatkov, samo za določene uporabnike (vaše zaposlene) in na ta način lahko zagotovite popolno varnost podatkov pred vpogledom s strani oseb, katerim podatkov o svojem poslovanju ne želite razkriti.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 lahko spremljate na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

  • Vam je znana situacija, ko imate v lokalu veliko gnečo, natakar pa ima probleme s sistemom za izdajo računov? Mi smo tu da vam ta problem rešimo, ko je vzrok nepravilno ravnanje z davčno blagajno.

    Naša spletna podpora je na razpolago 24 ur dnevno. Rešili bomo vsak problem najkasneje v 4 urah. Vse kar morate narediti je, da kontaktirate našo podporno službo. Njihova naloga je, da od naše blagajne dobite največ, kar lahko od nje pričakujete in da se v delu z njo počutite varno in zadovoljno.

     

POS Sector Podpora 24/7
Pravijo, da angeli obstajajo…mi naše angele imenujemo POS Sector podpora.

Kontaktirate nas lahko na tel. št. +386 40 549 404, ali na e-mail naslov: pos@possector.si

Informeri poslovno svetovanje d.o.o.
Brodarjev trg 4

1000 Ljubljana