Davčna blagajna 2015 POS Sector

Blagajna, ki jo uporablja več kot 3800 uporabnikov

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!
Davčna blagajna 2015 POS Sector
Premakni dol

Kaj je Pos Sector?

Davčna blagajna POS Sector je namenjena vodenju vseh vrst storitvenih in trgovskih objektov. Poleg tega, da izpolnjuje vse zakonske zahteve, ki jih mora imeti davčna blagajna, so njene osnovne značilnosti stabilnost delovanja, enostavnost uporabe in kvalitetna podpora.

Veliko uporabnikov je prepoznalo kakovost davčne blagajne Pos Sector in trenutno jih več kot 4000 uporablja davčno blagajno Pos Sector pri svojem vsakodnevnem delu.

 

Uvedbo davčnih blagajn predvideva predlog zakona o davčnem potrjevanju računov, te blagajne pa bodo obvezne za vse ponudnike blaga in storitev. Zavezanci bodo morali še pred izdajo računa tega potrditi pri Finančni upravi, za kar bodo potrebovali ustrezno elektronsko opremo.

OPOMBA:

Prehodno obdobje bo od 1. decembra 2015 do 2. januarja 2016.

Za vezano knjigo računov bo prehodno obdobje do konca leta 2017.

Zakaj je elektronska davčna blagajna POS Sector najboljša rešitev za vas?

- lahko uporabite svojo hardware opremo ali izberete tisto, ki vam najbolj ustreza
- s POS Sector blagajno hitro in enostavno izdajate račune
- lahko preizkusite polno različico naše programske opreme za 30 dni popolnoma brezplačno
- enostavno delo s POS Sector programom
- uspešen nadzor nad delom zaposlenih in vašo dejavnostjo
- poenostavite si delo s slikovnim prikazom analize vašega poslovanja

Zakaj je elektronska davčna blagajna POS Sector najboljša rešitev za vas?
tablet jedilnik silvana

Odkar lahko naši gostje s pomočjo POS Sector tabličnega menija naročajo hrano in prikličejo natakarja, je proces naročevanja pri nas povprečno za 7 minut hitrejši, kar nam je omogočilo, da se pri nas lahko zamenja večje število gostov in s tem imamo tudi boljše rezultate. Ker je prikaz menija preglednejši in bolj atraktiven, je tudi samih naročil količinsko več.

Pa še gostje so navdušeni nad novo, modernejšo in hitrejšo storitvijo.

Silvana Stojković – Tri dame

Katere podatke bo moral vsebovati račun:

– čas izdaje računa (ure in minute)
– oznaka osebe, ki je izdala račun
– oznaka načina plačila
– enkratna identifikacijska številka računa, ki jo generira informacijski sistem FURS
– zaščitna številka izdajatelja računa (ob izdaji računa jo generira blagajna zavezanca, s privatnim ključem zavezanca na osnovi podatkov na izdanem računu)

Zakonska določitev zavezuje poslovne subjekte, da izdajajo gotovinske račune s pomočjo elektronske blagajne, ki je neposredno spletno povezana s Finančno upravo Republike Slovenije (FURS). Zavezanec torej potrebuje internetni dostop za povezavo blagajne z informacijskim sistemom davčnega organa in seveda program za prenos podatkov.

Vsakemu računu mora biti po predpisih, še preden se izda, dodeljena enkratna identifikacijska številka, ki dokazuje, da je račun ustrezno evidentiran na FURS. Račun, izdan z uporabo elektronske naprave, ki ni opremljen s to številko, ne bo veljaven.

Oprema, ki jo boste potrebovali:

- naprava (računalnik, pametni telefon, tablični računalnik)
- program/aplikacija
- internetna povezava
- tiskalnik

Ko govorimo o programski opremi, vam davčni organ omogoča najem davčne blagajne po vaši izbiri. Naše priporočilo je, da ob spremembi svojega načina dela z blagajno, obenem tudi izboljšate svoje poslovanje. Poskrbite za pravo izbiro!

Oprema, ki jo boste potrebovali:

Glavne prednosti davčne blagajne POS Sector so:

  • Enostavna in hitra namestitev
  •  Delo z večino prenosnih tiskalnikov (USB / Bluetooth)
  • Preprosto izdajanje računov
  • Fiskalizacija računa
  • Samodejno fiskalizacija nefiskaliziranih računov
  • Hitro spreminjanje cen artiklov
  • Enostavno dodajanje novih artiklov, glavne skupine in podskupine
  • Pregled računov
  • Ponatis računov
  • Izdaja računov za različne načine plačila
  • Storno računa
  • Sprememba načina plačila računa
  • Delitev računa
  • Pregled skladiščenja po različnih kriterijih
  • Popravki zalog
  • Analiza prometa po različnih kriterijih
  • Evidenca presežek ali primanjkljaj blaga
  • Pregled vrednosti zalog na določen datum
  • Poročila o pregledu za poseben datum ali želeno obdobje
  • Delo z različnimi davčnimi stopnjami
  • Možnost dela v več jezikih

Izberite ustrezen paket, glede na potrebe vašega poslovanja:

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Najbolj pogosta vprašanja

  • Program se uporablja tudi v drugih dejavnostih, tako storitvenih kot v trgovini. V verziji za trgovine je dodatna možnost hitrega iskanja artikla po nazivu, šifri ali uporaba čitalca črtne kode.

  • Da, način uporabe licence se lahko menja.

  • Ne, zakonske nadgradnje programa so brezplačne.

  • Kreativnost je več kot le to, da ste drugačni, težje pa je ponuditi preprost, logičen in lep dizajn.

    Lastnikom restavracij in barov, ki želijo uporabljati zaslon na dotik priporočamo, da si pogledajo našo davčno blagajno in jo  preizkusijo.

    Tudi če ne želite uporabljati zaslona na dotik, še vedno uporabljate POS Sector program (blagajne ). Dizajniran je tako, da se prilagodi vsakemu zaslonu  hardware-u, ki ga uporabljate.

    Dizajn POS Sectorja (davčne blagajne) je neverjetno enostaven.

     Je odlična izbira za bare in restavracije vseh velikosti, saj izboljšuje in pospešuje potek dela v gostinskem objektu.

    Seveda se to odraža v izboljšanju storitev in učinkovitosti zaposlenih. Zaradi enostavnosti naročil in izdajanja računov bo naš program všeč vašemu osebju. To je eden od razlogov, zakaj POS Sector izboljšuje potek dela, učinkovitost zaposlenih in pomaga povečati celoten dobiček. Poskusite POS Sector brezplačno!

     

  • Spletna namestitev programa je brezplačna. Artikli se vnašajo kasneje, ko je program že nameščen. Če želite, vam program pridemo namestiti tudi osebno, vendar se ta storitev plača, v dogovoru s stranko.

  • Vlada je dokončno potrdila zakon o uvedbi davčnih blagajn

    Glede na to, da je Državni svet dne 17.7.2015 izglasoval veto na zakon o davčnem potrjevanju računov, ki prinaša obveznost davčnih blagajn, neposredno povezanih s finančno upravo, hkrati kazni za kupce, ki ne bodo hranili računov (40 EUR) do izhoda iz poslovnega prostora oziroma do poteka garancije, če gre za dela na domu, so poslanci nato dne 20.07.2015 v približno enourni seji o davčnih blagajnah glasovali ponovno in zakon dokončno potrdili.

    Uvedba davčne blagajne torej obvezuje vse, ki poslujete z gotovino in morate izdajati račune (računov). In to najkasneje 2. januarja 2016.

     

    Časovnica uvajanja davčnih blagajn

    • SEPTEMBER 2015 – Ponudniki storitev, razvijalci opreme in zavezanci od septembra naprej na testnem sistemu preverjajo ustreznost delovanja strojne in programske opreme za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • NOVEMBER  – Pridobitev brezplačnega namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne.
    • DECEMBER  – Neobvezna vključitev v sistem davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • 2. JANUAR 2016 – Obvezna uporaba sistema davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn