Davčna blagajna Pos Sector -

najboljša blagajna, s katero vsakodnevno posluje več kot 3800 uporabnikov.

Preizkusite POS Sector davčno blagajno brezplačno! Brez obveznosti! Brez drobnega tiska!
Davčna blagajna Pos Sector -
Premakni dol

Davčna blagajna POS Sector je namenjena vodenju vseh vrst storitvenih in trgovskih objektov.

Davčne blagajne so naprave, ki elektronsko in v realnem času sporočajo podatke o izdanih računih na finančno upravo (FURS).

Poleg tega, da izpolnjuje vse zakonske zahteve, ki jih mora imeti davčna blagajna, so osnovne značilnosti Pos Sector blagajne stabilnost delovanja, enostavnost uporabe in kvalitetna podpora.

Uvedbo davčnih blagajn predvideva predlog zakona o davčnem potrjevanju računov, te blagajne pa bodo obvezne za vse ponudnike blaga in storitev. Zavezanci bodo morali še pred izdajo računov te potrditi pri Finančni upravi, za kar bodo potrebovali ustrezno elektronsko opremo.

 

Prehodno obdobje bo od 1. decembra 2015 do 2. januarja 2016. Za vezano knjigo računov bo prehodno obdobje do konca leta 2017.

Katere podatke bo moral vsebovati račun:

davcna blagajna racun

 

– čas izdaje (ura in minute)
– oznaka osebe, ki je izdala račun
– oznaka načina plačila
– enkratna identifikacijska številka računa, ki jo generira informacijski sistem FURS
– zaščitna številka izdajatelja računa (ob izdaji računa jo generira blagajna zavezanca, s privatnim ključem zavezanca na osnovi podatkov na izdanem računu)

Zakaj je elektronska davčna blagajna POS Sector najboljša rešitev za vas?

- možnost uporabe svoje hardware opreme ali tiste, ki vam najbolj ustreza
- s POS Sector blagajno hitro in enostavno izdajate račune
- možnost testiranja polne različice naše programske opreme za 30 dni popolnoma brezplačno
- enostavno delo s POS Sector programom
- uspešen nadzor nad delom zaposlenih in vašo dejavnostjo
- slikovni prikaz analize vašega poslovanja

Zakaj je elektronska davčna blagajna POS Sector najboljša rešitev za vas?

Oprema, ki jo boste potrebovali:

Ko govorimo o programski opremi, davčni organ omogoča najem davčne blagajne po vaši izbiri.

– naprava (računalnik, pametni telefon, tablični računalnik)
– program/aplikacija
– internetna povezava
– tiskalnik

 

Naše priporočilo je, da ob spremembi svojega načina dela z blagajno, obenem izboljšate še svoje poslovanje. Poskrbite za pravo izbiro!

 

Zakaj izbrati ravno našo POS Sector davčno blagajno?

Našteli bomo le nekaj razlogov, ki so jih izpostavile naše zadovoljne stranke:

- ni potrebe kupovati nove, drage opreme, lahko uporabite opremo, ki jo že imate
- program POS Sector se lahko uporablja v naslednjih operacijskih sistemih: Windows, Android, iOS in Linux, zato imate veliko možnosti pri izbiri naprave za namestitev
- namestitev je hitra in brezplačna
- POS Sector ekipa vam nudi svoje spletno podporo 24 ur na dan
- vse posodobitve aplikacije in nove različice se posodabljajo samodejno in popolnoma brezplačno
- vse spremembe programa povezane s spremembo zakonskih predpisov so brezplačne in za to poskrbimo mi!

Zakaj izbrati ravno našo POS Sector davčno blagajno?

Izberite ustrezen paket, glede na potrebe vašega poslovanja:

Lite verzija

Osnovni paket - posebno ugoden za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

19,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

25,99 EUR mesečno
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

43,99 EUR mesečno
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno.
*Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

Lite verzija

Osnovni paket je posebej primeren za tiste, ki ne vodijo skladiščnega poslovanja

199,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Blagajniško poslovanje
  • Komplet analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Pregled izdelkov/uslug in cen
  • Tiskanje računov

Standard verzija

Kompleten paket za vodenje gostinskega lokala ali tiste, ki vodijo skladiščno poslovanje

259,90 EUR v enkratnem znesku
1 licenca
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Delo po mizah
  • Delo z Happy hour cenami
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Kompletne analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča

Professional verzija

V paketu za profesionalce z mobilnim naročanjem in Kitchen displayem - vključeno je delo v mreži

439,90 EUR v enkratnem znesku
3 licence
  • Izdajanje računov
  • Modul po normativih Finančne uprave Slovenije
  • Analize in poročila povezane s prodajo artiklov
  • Kreiranje normativov (povezovanje artiklov in repromateriala)
  • Analize poročila o porabi
  • Skladiščno poslovanje (sprejem in izdaja materiala)
  • Analiza prometa in stanja skladišča
  • Delo v mreži
  • Delo s tabličnimi napravami
  • Delo s kuhinjskim monitorjem
*Dodatne licence so možne samo v PRO verziji. Cena dodatne licence za tablični računalnik ali kuhinjski monitor je 9 EUR/ mesečno, za dodatno plačilno mesto (PC) je 19,99 EUR/mesečno. *Podpora preko elektronske pošte in nadgradnje so vračunane v ceno pri vseh paketih.
*V ceni vseh verzija POS Sectorja je vključen modul za blagajne v skladu z najnovejšimi zahtevami FURS za izmenjavo podatkov s FURS.

100% Nakup brez rizika

Za prvih 30 dni uporabe garantiramo vračilo denarja, če ne boste zadovoljni

Glavne prednosti programa blagajne POS Sector so:

  • Enostavna in hitra namestitev
  • Delo z večino prenosnih tiskalnikov (USB / Bluetooth)
  • Preprosto izdajanje računov
  • Fiskalizacija
  • Samodejno fiskalizacija nefiskaliziranih računov
  • Hitro spreminjanje cen artiklov
  • Enostavno dodajanje novih artiklov, glavne skupine in podskupine
  • Pregled računov
  • Ponatis računov
  • Izdaja računov za različne načine plačila
  • Storno
  • Sprememba načina plačila
  • Delitev računa
  • Pregled skladiščenja po različnih kriterijih
  • Popravki zalog
  • Analiza prometa po različnih kriterijih
  • Evidenca presežek ali primanjkljaj blaga
  • Pregled vrednosti zalog na določen datum
  • Poročila o pregledu za poseben datum ali želeno obdobje
  • Različne davčne stopnje
  • Možnost dela v več jezikih

Najbolj pogosta vprašanja:

  • Program se uporablja tudi v drugih dejavnostih, tako storitvenih kot v trgovini. V verziji za trgovine je dodatna možnost hitrega iskanja artikla po nazivu, šifri ali uporaba čitalca črtne kode.

  • Ne, zakonske nadgradnje programa so brezplačne.

  • V tem času imate na razpolago ogromno ponudbo davčnih blagajn, prepričani pa smo, da je POS Sector davčna blagajna najboljša izbira za vas zaradi širokega spektra možnosti, ki vam jih ponuja.

    Najbolj enostaven način za izbiro blagajne je, da napišete seznam prioritetnih zahtev, ki jih mora izpolnjevati. Ta seznam  bo precej olajšal izbiro. Za primer  ponujamo seznam potencialnih zahtev, da bi vam olajšali izbiro ustrezne blagajne:

    • imeti mora testno verzijo, s katero boste  še pred nakupom simulirali in preizkusili delovanje takšne pos
      registrska blagajna v vaši dejavnosti in preizkusili, kakšne možnosti vam ponuja
    • enostavnost priprave in uporabe blagajne s strani lastnika lokala in osebja
    • možnost izdelave in uporabe v različnih sektorjih oz. rajonih (npr. v gostinstvu – terasa, šank,kuhinja.. storitve)
    • možnost dela na več lokacijah (v primeru, da dejavnost izvajate na terenu na več lokacijah)
    • možnosti, ki jih ponuja davčna blagajna:
    1. v več različnih objektih,
    2. z različnimi strankami (VIP, zaposleni, kartice ugodnosti, kuponi….) ddv
    3. možnosti izvedbe posebnih akcij (kuponi, akcije, Happy hour.. storitve domov)
    • enostavnost sprememb osnovnih podatkov v blagajni (cene, zaloge blaga, imena artiklov oz. storitev, dodajanje novih artiklov – storitev in podobno)
    • možnost vnaprejšnjega definiranja cen za akcijo in avtomatsko aktivacijo teh cen na želeni datum, uro (periodično, npr. vsak petek od 09:00 do 12:00 popust na določen artikel/storitve)
    • kompatibilnost pos registrska blagajna oziroma tiskalnik z vašim računovodstvom in način izmenjave podatkov
    • možnost izdaje – omogočanja popustov za stalne stranke in izdelavo kartic zvestobe
    • možnost izdelave poročil v realnem času, z možnostjo poljubnega definiranja časovnih obdobij in lokacij ter drugih parametrov (promet po zaposlenih, najbolj prodajani artikli – storitve,…. blagajne)ddv
    • možnost izdelave poročil za več različnih lokacij – izpostav (tiskalnik)
    • možnost takojšnjega pregleda stanja zalog/skladišča na določeni datum
    • spremljanje in evidentiranje dobave in prodaje blaga in materiala
    • pomoč in podpora za uporabnike
    • cena podpore za uporabnike blagajne
    • morebitna doplačila, v primeru spremembe zakonske podzakonske regulative, nadgradnje programa
    • možnost  delovanja pos registrska blagajna na različnih operativnih sistemih (Windows, Android, Linux,….)
    • možnost  uporabe blagajne na različnih napravah (POS terminal, laptop, tablični računalnik, mobilni telefon, registrske oprema tiskalnik….) ddv

    Navedeni seznam zahtev naj vam bo v pomoč odločitvi za nakup pos registrska blagajna oziroma registrske oprema tiskalnik, da bo le ta najbolj prilagojen zahtevam vaše dejavnosti. Cena je sicer pomembna, vendar ne sme biti odločilen dejavnik izbiri, saj določene cenene rešitve dolgoročno povzročijo veliko dodatnih stroškov.

    Prepričani smo, da POS Sector davčna blagajna izpolnjuje prav vsako od zgoraj navedenih zahtev in to po najvišjih standardih, zato je POS Sector davčna blagajna za vas prav gotovo dobra izbira.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 spremljajte na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

  • Načini, s katerimi lahko kupite program so preko kreditne kartice, PAY PAL in plačilo preko banke.

  • Vlada je potrdila predlog zakona, ki bo podlaga za uvedbo davčnih blagajn. Sistem naj bi uvedli 2. januarja 2016.

    Sistem bo po predlogu zaživel z 2. januarjem 2016. Predvideno je dveletno prehodno obdobje, torej do konca leta 2017, v katerem bodo lahko zavezanci račune izdajali prek vezane knjige računov in jih nato v 10-dnevnem roku potrjevali na Fursu.

    Prehodno obdobje od 1. decembra 2015 do 2. januarja 2016

    Uveljavitev zakona je predvidena naslednji dan po objavi v Uradnem listu RS je obvezno od 2. januarja 2016 dalje. Samo izvajanje postopka v skladu s tem zakonom, bo mogoča že s 1. decembrom 2015. Z enomesečnim prehodnim obdobjem se želi zavezancem omogočiti lažji prehod na nov način izdajanja računov v skladu s tem zakonom.

    Novice o uvedbi Zakona o davčnih blagajnah za leto 2015 oziroma 2016 lahko spremljate na naši spletni strani, saj bomo najnovejše novice o tej temi gotovo objavili med prvimi!

    *2014

  • Vlada je dokončno potrdila zakon o uvedbi davčnih blagajn

    Glede na to, da je Državni svet dne 17.7.2015 izglasoval veto na zakon o davčnem potrjevanju računov, ki prinaša obveznost davčnih blagajn, neposredno povezanih s finančno upravo, hkrati kazni za kupce, ki ne bodo hranili računov (40 EUR) do izhoda iz poslovnega prostora oziroma do poteka garancije, če gre za dela na domu, so poslanci nato dne 20.07.2015 v približno enourni seji o davčnih blagajnah glasovali ponovno in zakon dokončno potrdili.

    Uvedba davčne blagajne torej obvezuje vse, ki poslujete z gotovino in morate izdajati račune (računov). In to najkasneje 2. januarja 2016.

     

    Časovnica uvajanja davčnih blagajn

    • SEPTEMBER 2015 – Ponudniki storitev, razvijalci opreme in zavezanci od septembra naprej na testnem sistemu preverjajo ustreznost delovanja strojne in programske opreme za izvajanje postopka davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • NOVEMBER  – Pridobitev brezplačnega namenskega digitalnega potrdila za davčne blagajne.
    • DECEMBER  – Neobvezna vključitev v sistem davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn
    • 2. JANUAR 2016 – Obvezna uporaba sistema davčnega potrjevanja računov – bodo račun blagajn

     

     

  • Uvedba davčne blagajne prinaša določene obveznosti tudi za kupce. Ti bodo morali namreč račun obvezno prevzeti in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora. Na to dolžnost bodo kupce opozarjale tudi obvestila zelene barve, ki bodo morala biti izobešena v poslovnem prostoru na vidnem mestu.

     

     

  • Kdo ne bo imel izdatkov?

    Po najnovejših ocenah ministrstva za finance bodo imeli zavezanci, ki za izdajanje računov že zdaj uporabljajo tako imenovane virtualne  davčne blagajne − torej elektronske naprave s programi, ki zagotavljajo sledi o posegih v podatke o prometu − ob uveljavitvi novega sistema od deset do 30 evrov stroškov.  zavezancu, ki bo moral kupiti opremo in poskrbeti za internetno povezavo z informacijskim sistemom finančne uprave, bodo znašali od nič do 300 evrov, so predvideli v ministrstvu za finance, minister Dušan Mramor pa zdaj govori o največ 400 evrih.

    finančni upravi, ki je pristojna za vsa pojasnila v povezavi z zakonom o davčnem potrjevanju računov, smo preverili, kateri zavezanci do 2. januarja torej ne bodo imeli prav nobenih izdatkov.

    Nobenih stroškov z uvedbo paket davčne blagajna ne bodo imeli tisti zavezanci, ki za račune zdaj uporabljajo paket računalniške registrske blagajne, odgovarjajo v generalnem finančnem uradu: »V to skupino spadajo vsi zavezanci, ki trenutno izdaji računov že uporabljajo osebne računalnike, blagajne POS, tablične računalnike, prenosne računalnike ali pametne telefone z možnostjo dostopa do interneta poslovni storitve davčne blagajna  − to velja tako za velike trgovske centre kot za male poslovne enote z eno računalniško registrsko blagajno – poslovni .« Ti zavezanci podjetja, poudarjajo, morajo programe za blagajniško poslovanje podjetja nadgraditi s »funkcionalnostjo računi podjetja izmenjave podatkov s Fursom – paket blagajne«.

    Če jim nadgradnje ne bo treba plačati …

    Tu se torej le pojavi »če«, kajti takšna nadgradnja ne bo nujno brezplačna, ugotavljajo v finančni upravi: »Če vzdrževalne pogodbe vključujejo  dopolnitve programa zaradi prilagoditve zakonskim spremembam, dopolnitev davčne blagajniškega programa ne povzroča dodatnih stroškov spletne davčne blagajna.« Zasebni trgovec in predsednik združenja malih trgovcev, gospodarski zbornici Jože Vencelj iz lastnih izkušenj pravi, da bo dopolnitve podjetja blagajniškega programa treba doplačati davčne blagajna: »Imamo pogodbe z računalniškim podjetjem, ne bodo pa brezplačno namestili dodatnih programov, tudi vse priredbe moramo vedno plačati spletne.«

    Pri dveh družbah, ki sta že napovedali, da bosta na slovenskem trgu uporabnikom elektronskih naprav za izdajanje računov ponujali storitve  blagajne, smo preverili, katero opremo oziroma storitve bodo morale dokupiti njihove stranke, ki račune že zdaj izdajajo z elektronskimi napravami poslovni . »Poleg povezljivosti s strežniki finančne uprave, tako da se bo naša spletne znala povezati in pridobiti ustrezen ključ, ki se bo izpisal na izdanem računu, dodatnih posebnosti načeloma ne bo poslovni storitve davčne blagajna. Račun, ki ga bo dobil kupec, bo sicer moral vsebovati nekaj dodatnih podatkov, vendar dodatni elementi z vidika uporabne vrednosti niso potrebni,« nam v imenu družbe Simobil sporoča Rok Zagruševec iz službe za stike z javnostjo.

    Ponudniki storitve so pripravljeni

    Uporabnik njihove ali katere koli  blagajne bo pač moral poskrbeti za povezavo na internet: »paket pogoji se bo nato sama povezala s strežniki finančne uprave, kar bo potekalo v ozadju programske rešitve, česar uporabnik blagajne sploh ne bo zaznal.«

    Podobna pojasnila o dopolnitvah sedanjih programov za blagajniško poslovanje nam sporoča Nataša Osolnik iz službe za odnose z javnostjo družbi Telekom: »Blagajniškim rešitvam bomo od 2. januarja 2016 dodali tako imenovani davčni modul, ki bo omogočal, da bo vsaka transakcija oziroma račun ob plačilu z gotovino ali plačilnimi karticami pred formalno izdajo kupcu poslan v podatkovni center finančne uprave blagajna. Tam bo dobil enolično oznako računa, ki bo izpisana na računi pogoji paket.« Poleg internetne povezave in davčnega modula si bo moral torej uporabnik Mobilne ali katere koli druge blagajne priskrbeti digitalni certifikat podjetja  blagajna, s katerim se bo prodajno mesto predstavilo informacijskemu sistemu finančne uprave.

    Digitalna potrdila bodo brezplačna

    Za digitalno potrdilo z blagajne, ki ga bo moralo imeti vsako prodajno mesto, bo po pojasnilih finančne uprave poskrbela država in bodo za zavezance brezplačna. Tako določa tudi zakon o davčnem potrjevanju računov: »Zavezanec mora izvajanju postopka potrjevanja računov uporabljati namensko digitalno potrdilo, ki ga ministrstvo za javno upravo izda zavezancu brezplačno.

tina

Po uporabi prejšnjega POS programa, ki je vseboval na tisoče nepotrebnih stvari, nam je POS Sector totalno poenostavil poslovanje. V vsakem trenutku dneva deluje hitro, enostavno in učinkovito, lahko sproti preverjamo potrošnjo artiklov in materiala, stanje zalog oz. skladišča, preverjamo ali je stanje blagajne v redu, ali so natakarji vsaki stranki izdali račun in ali je bil račun plačan.

Delo z normativi je zelo dobro urejeno in enostavno za uporabo, tako da se ne mučimo več z viški ali manjki sokov, ko se streže mešane pijače. V vseh pogledih nam je POS Sector zelo olajšal, poenostavil in izboljšal poslovanje z blagajno in artikli.

Tina Pučko – Caffe Bar Paviljonček